OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Vi ser om ditt hus! Bredablickgruppens ambition är att vara en heltäckande partner inom fastighetsbranschen. Vi består av bland annat de tre bolagen: Bredablick Förvaltning, Bredablick Facility Services och Sustend. Denna roll är för Bredablick Förvaltning och mer specifikt teamet inom Kundtjänst.
Med en stark tillväxtorienterad kultur är vi ett bolag som växer kraftigt år för år med en arbetsmiljö som präglas av entreprenörsanda och driv. Vi erbjuder en resa fylld med spännande möten, lärorika uppgifter och där stor möjlighet ges att bidra till företagets utveckling. Läs gärna mer om oss och vår historia här! (https://bredablickgruppen.se/om-oss/)
Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare är du en del av vår backofficeavdelning som tillsammans arbetar för att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Dina backofficekollegor arbetar idag med uthyrning, administration och kundtjänst.
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du, tillsammans med övriga servicestjärnor i teamet, ansvara för inkommande samtal och mejl som omfattar allt från frågor kring ekonomisk- och teknisk förvaltning till uthyrning och felanmälningar. Det kan till exempel gälla:
- Fakturafrågor
- Överlåtelser och mäklarbilder
- Uthyrning av parkeringsplatser & förråd
- Felanmälningar kring lägenheter och allmänna utrymmen
Vi söker dig som
Du älskar att få ge service i toppklass och att hjälpa människor! Vi ser även att du:
- Har minst 1 års erfarenhet av kundservice
- Är flytande i svenska i både tal och skrift samt behärskar engelska väl
Vi ser det som ett extra plus om du har kännedom till fastighetsbranschen och bostadsrättsföreningar samt ekonomiska kunskaper. Har du varit med i en bostadsrättsförenings styrelse så är det också ett plus som du gärna får nämna i ansökan.
För att trivas i rollen tror vi att du som person
- Noggrann. Det är viktigt att du är uppmärksam på detaljer
- Är serviceinriktad. Servicen mot kunder och intressenter är kärnan i vår verksamhet
- Flexibel. Det är viktigt att du snabbt och enkelt kan acceptera och se möjligheter i förändringar
Övrig information
Placering: Grimsbygatan 24, Malmö
Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
Anställningsstart: Enligt överenskommelse, önskan om så snart som möjligt. Rekryteringen kommer ske löpande.
Processen: Du kommer som ett första steg i processen få göra ett test. Det tar ca 15 min att genomföra och kommer skickas till dig om vi efter granskning av din ansökan bedömer dig vara en matchande kandidat. Om du går vidare efter test så följer vi upp med ett telefonsamtal.
Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer ett test, telefonavstämning och två intervjuer.