Kundtjänstmedarbetare till Brunswick Marine

Kundtjänstmedarbetare till Brunswick Marine

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare till Brunswick Marine

Till vår kunds företagskundtjänstavdelning söker vi dig som brinner för att jobba med servicearbete/orderhantering/merförsäljning samt agera spindeln i nätet. Som anställd kommer du gå ingå i ett härligt gäng där alla strävar efter service på högsta kvalité.

Din roll kommer att innebära att ta emot inkommande kundförfrågningar via telefon, mail samt andra digitala kanaler.

I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera kunderna samt jobba med service, merförsäljning och orderhantering. Det kan innebära att omförhandla kundernas avtal, erbjuda tilläggsprodukter samt svara på frågor avseende fakturor, leveranser, tillgänglighet av produkter och mycket mera. Det innebär också att du kommer ha ett arbete som är omväxlande och varierande.

Brunswick Marine Sweden AB:s kontor är beläget i natursköna Frösundaviks allé, Solna.

Din profil:

Vi letar efter dig som brinner för att alltid leverera god service och goda resultat i ditt arbete.
Som person är du ansvarstagande, serviceminded och du ser dig själv som en teamplayer.
Du trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat.
Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder.
Du är en lösningsorienterad och engagerad person som ser möjligheter i ditt arbete.
Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.






Dina arbetsuppgifter:

Administrativt arbete
Vidarebefordra frågor till säljare och servicepersonal
Besvara enklare servicefrågor över telefon och mail
Informera konsumenter var de kan hitta en återförsäljare
Informera om var återförsäljare kan hitta information


Din bakgrund:

God administrativ förmåga
Serviceinriktad
Du har en förmåga av att förstå dig på och läsa av kundernas problem
God vana i officepaketet
Förståelse för marina produkter och motorer
Förståelse för konsumenter och återförsäljares roller och behov
Erfarenhet i AS400, säljstödsprogram och EPC är meriterande


Urval och intervjuer sker löpande, tillträde snarast eller enligt ÖK.

Ansök direkt till Kraftsam R&B med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Tjänsten är ett initialt konsultuppdrag/vikariat på cirka (minst) 1 år med goda chanser till förlängning.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på kristina.maksimovic@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024