Kundtjänstmedarbetare till Concentrix

Kundtjänstmedarbetare till Concentrix

Arbetsbeskrivning

Webhelp, ett Concentrix-företag, är en global teknik och tjänsteledare som driver framtidens varumärken. Dom hjälper kända varumärken – de du använder varje dag – att förbättra deras verksamhet med teknik och integrerade lösningar, i över 70 länder.

Concentrix kommer att ge dig den utbildning, teknik och kontinuerliga stöd du behöver för att lyckas. Hos Concentrix finns det verkliga möjligheter för karriär och personlig tillväxt. Faktum är att cirka 80 % av deras ledare har befordrats internt! Det är därför dom erbjuder en rad GRATIS utbildnings- och ledarskapsprogram som är utformade för att sätta dig på vägen till den karriär du alltid har föreställt dig.

OM TJÄNSTEN
Om du vill utvecklas som kundservicerepresentant från Concentrix kontor i Göteborg, kommer du att vara en del av deras team av förändringsskapare som driver framtidens varumärken inom teknik, finans, resor, mode, hälsovård och mer.

Som kundservicerepresentant i teamet kommer du att:
- Hantera norsktalande kunder
- Stödja kunder genom inkommande telefonsamtal. Senare kommer du att få utbildning i att hantera kundförfrågningar via e-post och chatt
- Vara kontaktpunkt för frågor om leverans, produktinformation och fakturafrågor

VI SÖKER DIG SOM
- Kommunicerar flytande på svenska och norska, muntligt och skriftligt
- Kommunicerar väl på engelska, muntligt och skriftligt
- Har en vänlig och trovärdig ton och behåller lugnet i stressiga situationer
- Är serviceinriktad, självständig, visar initiativ och tar ansvar

Du erbjuds:
- En bonusmodell baserad på dina prestationer
- En chans att utveckla din karriär genom deras interna karriärutvecklingsprogram "Get Ready!"
- Möjligheten att få erfarenhet och kompetens inom norsk kundservice
- Ett snyggt kontor med goda transportförbindelser
- Kollektivavtal med fackföreningen

Startdatum: Omgående

Anställningsform: Heltid

Arbetstid: Måndag-Fredag, arbetspass kan förkomma mellan 8.30-22 (varierande schema)

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2024
  • Ansök senast: 21 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024