Kundtjänstmedarbetare till Coor i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare till Coor i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Älskar du att hjälpa människor och ge service i stjärnklass med ett leende på läpparna? Har du dessutom en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov? Då kan detta vara jobbet för dig!

Coor levererar IFM-tjänster till kund inom fordonsindustrin i Torslanda och vi söker nu kundtjänstmedarebetare till vårt växel- och kundtjänstteam.

Om rollen
Som kundtjänstmedarbetare får du möjlighet att påverka kundupplevelsen och vara en nyckelperson i företagets verksamhet. Du kommer ha en varierande roll där du tillsammans med ditt team levererar service till vår kund. Du blir en viktig del i vårt driftcenter, där du är den som koordinerar arbetsorder och därmed har mycket kontakt med både kund och kollegor. Rollen innebär att du arbetar självständigt men också i gott samarbete med ditt team och övrig verksamhet.

Exempel på arbetsuppgifter: 


• Svara och lotsa vidare inkommande samtal i växel
• Hantera inkommande felanmälningar från serviceportal, telefon och mail
• Daglig kontakt med tekniker och driftchefer
• Ta emot och fördela arbetsorder
• Prioritera arbetsorder
• Systemadministration och övrig administration kopplat till rollen.

Placering för tjänsten är ute på site i Göteborg och du rapporterar till gruppchef. Arbetstid är främst vardagar under kontorstid. Arbetsstart enligt överenskommelse med fördel i augusti.

Vår kandidat

Du har:


• tidigare erfarenheter och kunskaper från liknande serviceinriktade och kundrelaterade arbetsuppgifter som arbetsgivaren bedömer som likvärdiga.
• god systemvana och är bekväm med digitala verktyg
• god svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• erfarenhet från Maximo, är meriterande
• kännedom om fastighetsbranchen, är meriterande.

Personliga egenskaper
Vi söker en trygg, serviceinriktad person som är affärsmässig och som trivs med att bygga goda relationer internt såväl som externt. Du är lyhörd, flexibel och ordningsam med god förmåga att kunna prioritera och lösa potentiella problem som kan uppstå. Att ha ett eget driv och engagemang är något vi värdesätter, då du tillsammans med dina kollegor arbetar med ständiga förbättringar av verksamheten.

Vi erbjuder
Som en ansvarstagande arbetsgivare erbjuder Coor en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi levererar meningsfull service och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Tillsammans med vår kund arbetar vi aktivt för att höja kompetensen och möjliggöra karriärsutveckling för medarbetarna i detta uppdrag. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag.

Kontaktuppgifter och övrig information
Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Gruppchef Therese Olsson via mail therese.olsson@coor.com. Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen med hänsyn till GDPR. Vi genomför bakgrundskontroll vid anställning på all vår personal. Vill du veta mer klicka här. 
Vi ber vänligen att all försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes.

Välkommen med din ansökan och vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2024
  • Ansök senast: 11 juli 2024

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024