Kundtjänstmedarbetare till Cykelavdelningen

Kundtjänstmedarbetare till Cykelavdelningen

Arbetsbeskrivning

Som en del av vårt kundtjänst-team är du ansiktet utåt och representerar Cykelkrafts produkter och varumärke. Som kundservicemedarbetare ansvarar du för att besvara inkommande samtal, mejl och chatt. Du hjälper även kunder att besvara deras frågor via sociala medier.
Vem är du? Som person är du ansvarsfull, lösningsorienterad och social. Du ska ha sinne för ordning, vara lättlärd och noggrann. Arbetet kräver även att du har god datakunskap, vana av att arbeta i grupp och inte vara rädd för att ta egna initiativ. För att trivas i vårt team krävs det att man tycker att det är roligt att ta sig an nya arbetsuppgifter och kollegor.
Vad kan vi erbjuda? Ett roligt arbete med härliga kollegor. För rätt person finns det stora möjligheter kring utveckling och större ansvar.
Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:
Erfarenhet av arbete med cyklar eller ett stort intresse för cyklar
Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke
Trivs med högt tempo
Ansvarstagande
Datakunskap, grundläggande kunskaper i Microsoft Word programmen.
Gillar att jobba i team
Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska



Erfarenheter/egenskap som är meriterande
Erfarenhet av arbete med cyklar
Goda eller bra kunskap i finska



Anställningsform och lokalisering:
Vi söker både dig som vill arbeta på heltid. Arbetet utförs på vårt kontor beläget på Rosenlund i Jönköping.
Intresserad? Är du vår nästa cykelexpert? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen. Antagning sker löpande och tillsätts efterhand.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Spobik AB Jönköping
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2022
  • Ansök senast: 3 februari 2022

Postadress

Hästhovsvägen 2
Jönköping, 55454

Liknande jobb


12 september 2024