Kundtjänstmedarbetare till Dagab

Kundtjänstmedarbetare till Dagab

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en engagerad medarbetare till Konsumentkontakt inom Dagab, som är en del av Axfood - en ledande aktör inom livsmedelsbranschen. I denna roll kommer du vara ansiktet utåt för företaget och arbeta med att ge kunderna den bästa möjliga service. Gruppen hanterar reklamationer, frågor och synpunkter rörande Axfoods egna märkesvaror, t ex. Garant och Eldorado. Du kommer vara en viktig del av teamet.

I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Hantera inkommande samtal och e-post, främst från privatkonsumenter av egna märkesvaror
• Ge professionell support till kunder genom att erbjuda lösningar och svara på deras ärenden och produktfrågor
• Samarbeta med närliggande avdelningar, såsom kvalitets- och hållbarhetsavdelningen, inköp och marknad, för att säkerställa en smidig kundupplevelse
• Bidra till att förbättra våra processer och rutiner för att öka kundnöjdheten

Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående.

Om dig
Vi tror att du är social, kommunikativ och har en naturlig förmåga att skapa goda relationer med människor. För att lyckas i rollen ser vi att du är snabbtänkt och flexibel, du har en förmåga att hantera olika situationer och problem på ett effektivt sätt.
Att du är serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra ser vi som en självklarhet, har du ett intresse för mat och livsmedel är detta starkt meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Maria von Schantz via växeln: 010-173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundtjänsmedarbetare, Kundservice, Stockholm, Dagab, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2024
  • Ansök senast: 16 oktober 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024