Kundtjänstmedarbetare till DigitalTolk

Kundtjänstmedarbetare till DigitalTolk

Arbetsbeskrivning

På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

Om tjänsten

DigitalTolk grundades 2015 med visionen om att hjälpa människor – vilket de gör varje dag. Idén om DigitalTolk föddes när grundaren Virpal Singh ideellt stod och tog emot flyktingar på perrongen och insåg att de flesta problemen löste sig bra, förutom språkbarriärerna. Med sin bakgrund som IT specialist valde han att starta DigitalTolk som idag är en ledande digital aktör inom tolkförmedling. Bolaget växer stadigt och behöver därmed att rekrytera in nya kollegor som ska bidra med att ta detta till nästa nivå. Till dem söker vi nu tre kundtjänstmedarbetare som kommer utgå från kontoret i Söder Mälarstrand. Inledningsvis kommer man att komma in som konsult och arbeta via oss på Cleverex i 3 månader, och fungerar samarbetet bra är tanken att du därefter ska bli en del av DigitalTolk. Då arbetet kräver att man är på plats är detta inte en tjänst där man kommer utgå remote utan man förväntas arbeta på plats.

Du kan förvänta dig:

• Schyssta villkor och kollektivavtal som konsult
• En varm och öppen arbetsplats med en mycket familjär känsla
• En plats där ditt engagemang och dina förbättringsförslag tas tillvara på riktigt
• Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
• Kontor i centrala Stockholm med utsikt över vatten


 

Arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med att hjälpa människor i olika svåra och mindre svåra skeden i livet. Via telefon, mejl och chatt kommer du att ta emot förfrågningar från sjukhus, polis, domstol, privatperson eller liknande för att matcha ihop en tolk med det behovet som slutkunden har. I och med att du i slutändan kommer hjälpa personer som behöver stöd så är det viktigt att inse sammanhanget man är involverad i och påverkan man har på dessa individer!

Du kommer främst att arbeta med att ta emot samtal och därför är en telefonvana samt vilja att prata med människor en viktig aspekt för denna roll. Vidare tillkommer viss administration även om kommunikationen över telefon är en större del av rollen.

 

Vi söker dig som:

• Har arbetat ca 1 år i kundtjänst, callcenter eller på annat sätt med telefonen som främsta verktyg
• Kan kommunicera obehindrat i svenska och engelska
• Har god vana i att arbeta i olika system
• Söker en långsiktig arbetsplats och vill komma in och växa!


 

Vem är du som person? Vi tror du är en öppen och genuin individ vars mål är att ha ett meningsfullt jobb där du får hjälpa andra personer. Du tar ansvar, både i form av uppgifter du får tilldelade till dig, men även i din egen utveckling och förmåga att komma med input på vad som kan förbättras. Du har en hög arbetsmoral och en viktig värdering för dig är att göra ett bra jobb, men också att sprida glädje och god energi omkring dig då gruppens välmående är en viktig aspekt för dig!

 

Övrigt

Start: Omgående

Omfattning: Heltid, initialt som konsult

Plats: Centrala Stockholm

Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och vi hänvisar alla frågor till rekrytering@cleverex.se .

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cleverex i Örebro AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2021
  • Ansök senast: 8 juni 2021

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024