OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vår nästa kundtjänststjärna? Är du en driven, nyfiken och social person? Hos oss får du vara med att göra skillnad med ett socialt team som präglas av gemenskap och alltid med en energi på topp! Vi söker kundtjänstmedarbetare till Addita Bemannings kund DigitalTolk.
Tjänsten innebär att:
Ta emot samtal/mejl/chattar från kunder, tolkar och nya kunder.
Utgående samtal för att tillsätta bokningar.
Hantera avvikelser.
Aktivt bidra med nya idéer.
Rekrytera tolkar.
Skapa en kund-och tolkupplevelse i världsklass.
Vem vi söker:
En initiativrik, noggrann och ansvarsfull lagspelare som drivs av att göra skillnad och att tillsammans med kollegorna hitta de bästa lösningarna. Du går gärna den extra milen för att ge outstanding service. I en dynamisk miljö blir du kreativ, sätter kund/tolk i första rummet och ser möjligheter i stället för svårigheter.
För dig är det självklart att vara positiv och ambitiös, du vill utvecklas och lära dig mer samt dela med dig av din kunskap till dina kollegor.
Du har:
Kan formulera dig väl i skrift och tal både på svenska och engelska.
Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ.
Det är ett plus om du även behärskar tyska, danska eller norska.
Meriterande om du har erfarenhet av att jobba med service via telefon.
Du erbjuds:
Vi erbjuder dig att vara med i en expansiv fas i vår resa som också kommer innebära mycket utveckling, här vill man vara! Vi växer i både Sverige och Norden och vi ser att denna roll kommer ha en viktig del i detta. Du kommer bli en del av ett engagerat team med utgångspunkt i centrala Stockholm.
Övrigt:
Tjänsten avser heltid och inleds med provanställning.
Start: omgående.
Arbetstiderna är vanliga kontorstider 8–17 samt 4 beredskapspass i månaden, utanför kontorstider.
Placering: Stockholm, Slussen