OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Dream, vi vill vara med och skapa framgång för alla - våra kunder, medarbetare och vårt företag. Med flöde som ledord i allt vi gör, både inom logistiken för våra kunder och en inkluderande arbetsplats för våra medarbetare. Vill du bli en del av vårt DreamTeam och dela vardag med vårt grymma Kundtjänstteam? Hos oss är inspiration och glädje lika viktigt som hårt slit. Vi värdesätter att arbeta tillsammans i en flexibel miljö, för att uppnå mål gemensamt. Ta chansen att bli en del av Dream!
Profil
Du gillar och värdesätter våra kunder lika mycket som vi gör, och vi ser därför att du är en glad person med mycket energi. Vi ser gärna att du är serviceminded och har viljan att hjälpa kunden på bästa sätt. Det är även viktigt att du är en lagspelare och vill hjälpa dina kollegor.
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service och/eller administration och brinner för att alltid leverera bästa möjliga service till dina kunder. Detta är ett arbete där du behöver vara noggrann och strukturerad.
Din ambition är att kunden ska vara nöjd och att du strävar efter att hitta bra lösningar för att hjälpa kunden på bästa sätt.
Du har god datavana och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Dina arbetsuppgifter:
Kundtjänst-avdelningen där du kommer arbeta består idag av 3 medarbetare. Tillsammans har vi som uppgift att hjälpa våra kunder på bästa sätt genom ärendet. Detta görs genom samtal från kunden via telefon och mail. Du ansvarar för att ärenden blir lösta och att kunden är informerad under processen. Kundernas ärenden kan handla om fakturafrågor, adressändringar, betalningsärenden och övriga leveransfrågor. I arbetsuppgifterna kan övrig intern administration ingå.
Om företaget:
DreamLogistics är ett tredjepartslogistikföretag (3PL) vilket betyder att vi hanterar hela logistikflödet åt våra kunder. Våra kunder är främst e-handelsföretag vilket gör att vi har höga krav på vår service. Vi sätter alltid kunden i första rum och lever efter mottot: Vi älskar våra kunder. Vi har även lager i Ängelholm och Borås samt kontor i Göteborg.
Tjänsten är på 100 % med en provanställning på 6 månader till start. Tjänsten ska tillsättas omgående.
Är du intresserad av tjänsten?
Då vill vi att du skickar in din ansökan till jobbansokan@dreamlogistics.se och anger referens KTJ21. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Larsson
036-3333444
VD Jonas Ahlgren