OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Jordbruksverket är regeringens expertmyndighet på det jordbruks- och livsmedelspolitiska området.
Administration av EU:s jordbrukspolitik är en av verkets huvuduppgifter.
Jordbruksverket är även chefsmyndighet för landets distriktveterinärer.
Jordbruksverkets organisation är informationsenheten, personalenheten, distriktstödsenheten, djuravdelning, kontrollavdelning, strukturstödsavdelning, distriktvetrinärsavdelning, IT-avdelning, marknadsavdelningen växtavdelningen,administrativa avdelningen.
Arbetsuppgifter
Du skall bemanna första linjen i IT-avdelningens Servicedesk (1st line). Detta innebär i första hand att ta emot inkommande tekefonsamtal och besök. Viktigt är att få fram en bra problembild. Alla ärenden ska registreras i vårt ärendehanteringssystem (MARVAL).
Om utrymme finns kan även enklare ärenden lösas av 1st line.
Utbildning/Erfarenhet
Utbildningsbakgrund bör vara minst Gymnasium.
Gärna erfarenhet från kundmottagning/kundtjänst. Samt vana av telefoni och enklare IT-baserat registreringsarbete.
Du skall vara bekant med vardagstermer inom IT. Ingen expertkunskap krävs.
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Alenfelt
070-303 53 22 (anträffbar from 5 augusti)
Hossein Salimi Brujeni
036-15 59 82
Maria Gustavsson
036-15 60 93 (from 12 augusti)
Mikael Johansson
031-429582
Hillevi Lindström
010-122 80 16
Helen Möller
036-15 62 61
Enhetschef Michael Diemer
036-15 58 59
ST Helen Möller
036-15 62 61
SACO Maria Cedersmyg
036-15 50 19
SEKO Thomas Gorin Weijmer