OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kundtjänst till Bonden.se söker förstärkning.
Vi är ett expansivt e-handelsföretag som säljer produkter till lantbruksnäringen professionell likväl som privat.
Vi söker personal till vår kundtjänst som hanterar förfrågningar från kunder via telefon och e-post samt produktlansering av nya artiklar och varumärken.
Utöver kontakt med kunder via telefon sker även löpande samtal med leverantörer och transportörer. Du kommer även få ansvar för kampanjer och sociala medieplattformar.
Om du har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete ser vi det som positivt. Även erfarenhet kring lantbruksdjur, djurhållning och lantbruksliv är meriterande.
Hos Bonden.se kommer du arbeta i ett mindre team med 4-5 medarbetare, korta snabba beslutsvägar och i ett expansivt växande företag.
Tjänsten är till en början deltid 60%, dagtid, vilket innebär 3 st 8 timmarsdagar i veckan. I takt med att företaget expanderar ser vi gärna att du har möjlighet att gå upp till heltid 100%.
Vi tror att du är/har:
Serviceinriktad person, kunden går alltid först och ska vara i fokus.
Noggrann och strukturerad. Du kan hantera flera kundtjänstärenden samtidigt.
Datorvana. Du kommer arbeta mycket i våra webbaserade system.
Öppen för förändring och gillar utmaningar. E-handel förändras snabbt.
Intervjuer kommer ske löpande, vänta därför inte med din ansökan.