OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ingress
Vill du bli en del av ett glatt gäng där gemenskap och trivsel står högt på agendan? Är du en effektiv lagspelare som tycker om att hantera många bollar i luften? Vi söker nu fler kundtjänstmedarbetare till Releasys samarbete med ett e-handelsbolag som har hand om matleverantörer.
Intervjuer sker löpande och vi ser mycket fram emot att ta del av din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att besvara inkommande samtal från kunder. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera Releasys motto ”den bästa kundupplevelsen”. Du har dessutom hand om mejl och andra ärenden som skickats vidare och behöver lösas.
Som kundtjänstmedarbetare ingår även administration kring allehanda backoffice-uppgifter. Här är det viktigt att du förstår varumärket och kan ta beslut kring vad som bör prioriteras.
Ansökning
Kundtjänsten är öppen alla dagar och därför kommer du att arbeta med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Schemat varierar under kundtjänstens öppettider som är mellan kl. 06:00-23:00.
Startdatum för tjänst: 6 mars 2020
Din profil
Du som söker är en självgående, lösningsorienterad och driven person som klarar av att hantera situationer där det händer mycket på samma gång. Du erhåller en hög nivå på talad och skriven svenska och du besitter grundläggande kunskaper i kommunikation på engelska.
För att trivas i rollen är det viktigt att du även gillar varierande dagar – här är ingen dag den andra lik. Du är med fördel målinriktad, ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Vidare trivs du i mötet med människor och du vet hur man levererar förstklassig service.
Eftersom kundvårdande är en betydande del i arbetet lägger vi stor vikt vid att du som söker är serviceminded och har ett trevligt bemötande. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet från kundtjänstrelaterade roller sedan tidigare.
Om du dessutom har för vana att arbeta med datorer och olika system så är du rätt person för uppdraget.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Erbjudande
Du erbjuds en roll på ett företag som ser till dina kompetens- och utvecklingsmöjligheter. Releasys karriärtrappa har olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänst. Här vill man belöna sina medarbetare och ju högre upp i trappan man kommer desto fler utbildningar och förmåner tillkommer.
I uppdraget ingår även en gedig onboardingprocess där du får extra stöttning i början av din karriär. Därefter följer coachning och kontinuerlig feedback av din teamleader - året runt.
Om företaget
Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Fokuset på medarbetarna och innovativa lösningar har gjort Releasy till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer.
Med kontor i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm arbetar man med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Här skapar man tusentals relationer… en i taget! Releasy är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Om oss
Det är vi som är Otiga Linköping. Vi arbetar med bemanning och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal, lager och logistik till tjänstemän. Vi arbetar i Östergötland med omnejd med en stark närhet till våra kunder och konsulter. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi på friskvård för våra konsulter där målet är att ha branschens friskaste personal. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad.
För mer info gå in på Otiga.se.
Vid frågor om tjänsten kontakta Emma Lundberg på telefonnummer 072-599 20 63 eller maila till emma.lundberg@otiga.se