Kundtjänstmedarbetare till E-handelsbutik

Arbetsbeskrivning

Som kundtjänstmedarbetare på Mister Spex kundtjänst kommer du vara ansiktet utåt till kunder. Det kommer att vara fokus på inkommande frågor gällande ordrar, reklamationer, leveranser och priser. Du kommer använda telefonen som främsta verktyg. Arbetsuppgifterna kommer även bestå av att svara på inkommande mail från kunder. Du kommer att arbeta i ett litet och härligt team bestående av cirka fem personer.

Vi på Mister Spex söker nu en kundservicemedarbetare till vårt härliga team. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller service. Vi tror att du sätter kunden först i alla lägen och är social och utåtriktad. Du har en hög social förmåga och brinner för att arbeta med kunder och göra det lilla extra för att göra skillnad. Vi söker någon som är ambitiös, pålitlig och prestigelös. Vidare så har du lätt för att samarbeta, en positiv inställning samt kan arbeta under tidspress. Du talar och skriver flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska.

Mister Spex är en e-handelsbutik som säljer glasögon, solglasögon och linser till den nordiska marknaden. Det är ett ungt och modernt företag med god stämning och huvudkontoret är beläget centralt i Stockholm på Sankt Eriksgatan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kunstjänstchef Klara Sutrowitz
0707530967
Kunstjänstchef Klara Sutrowitz
0707530967

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Eyewear AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Timlön OB på helger och röda dagar
  • Tjänsten avser deltid 40-60 %. Arbetstiderna är normalt: Mån - fre 08:00 till 17:00 Söndagar: 08:00-17:00 Det kan även finnas utrymme för andra tider vid behov. 40%-60%
  • Publicerat: 12 februari 2019

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 46
Stockholm

Postadress

Sankt Eriksgatan 46
Stockholm, 11234

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024