OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mister Spex är en e-handelsbutik som säljer glasögon, solglasögon och linser på nätet till den nordiska marknaden. Det är ett ungt och modernt företag med god stämning och huvudkontoret är beläget centralt i Stockholm på Sankt Eriksgatan.
Vi på Mister Spex söker nu en kundservicemedarbetare till vårt härliga team. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller service. Du sätter kunden först i alla lägen och är social och utåtriktad. Du brinner för att arbeta med kunder och göra det lilla extra för att göra skillnad. Vi söker någon som är ambitiös, pålitlig och prestigelös. Vidare så har du lätt för att samarbeta, en positiv inställning samt kan arbeta under tidspress. Du talar och skriver flytande svenska och engelska.
Som kundtjänstmedarbetare på Mister Spex kundtjänst kommer du vara ansiktet utåt till kunder. Det kommer att vara fokus på inkommande frågor gällande beställningar, reklamationer, leveranser och priser. Du kommer använda telefon och mejl som främsta verktyg. Du kommer att arbeta i ett litet och härligt team bestående av cirka fem personer.
Anställning gäller så snart som möjligt och fram till september, samt eventuellt extra till hösten. Vi behöver främst personal som kan täcka upp vid sommarledighet. Att du kan jobba större delen av sommaren är därför en förutsättning.
För att söka jobbet klickar du på länken nedan och skickar in din ansökan via den.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kunstjänstchef Klara Sutrowitz
0707530967
Kunstjänstchef Klara Sutrowitz
0707530967