OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Till Efva Attling Stockholm AB söker vi en medarbetare till Customer Service för anställning per omgående. Verksamheten är väletablerad och har ett starkt varumärke och finns centralt i Stockholm.
Arbetsuppgifter
I dina dagliga uppgifter kommer du att genom direktkontakt via telefon och e-post svara på frågor och ge service till verksamhetens egna butiker, privatkunder som handlar genom web-handel samt återförsäljare. Du följer upp order och kundförfrågningar i affärsystemet och utför också andra uppgifter inom avdelningen som t.ex. plock och paketering och inleveranser när det finns tid.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har arbetat med kundkontakt tidigare t.ex. butik, kundservice, restaurang och liknande och har någon form av smyckeskunskap. Du har också erfarenhet av arbete i något affärssystem/orderhanteringssystem och förstår hur en order hanteras från registrering till leverans och betalning. Det är meriterande om du också har erfarenhet av affärssystemet SAP. Du har en avslutad gymnasieutbildning och har goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift. Finska och/eller norska är meriterande.
Företagsbeskrivning
Efva Attling Stockholm har funnits sedan 1999 och är i dag Sveriges ledande smyckesvarumärke. Vi har försäljning i åtta egna butiker och hos 200 återförsäljare i mer är 10 olika länder. En stor bidragande faktor till företagets framgång är vår gemensamma övertygelse om att smycken med en tanke bakom är något mer än bara vackra smycken, vi kallar det – Beauty with a Thought.
Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Jupiter
Emma Bergman
08 555 540 09
Natalie Squalli
Margot Estlander
08-555 651 24
Margot Estlander
Karl Engström
Margot Estlander
08 555 651 24
Joacim Jonasson
08 555 651 26
May Molin
08-55565017
Joacim Jonasson
08-555 651 26