OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu nya kollegor till vår kundtjänst för vår uppdragsgivare Electrolux med placering onsite på Solna torg 19 i Solna centrum.
VAD INNEBÄR ROLLEN?
I din roll som kundtjänstmedarbetare hos oss på Webhelp kommer du hjälpa Electrolux kunder genom att besvara inkommande samtal. Vi på Electrolux och Webhelp strävar alltid efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.
Detta kan vara en utmanande roll samtidigt som det kommer att vara otroligt utvecklande och lärorikt på en arbetsplats med högt i tak och hjälpsamma medarbetare och ledare. För dig med rätt drivkraft finns det även stora möjligheter till utveckling och det finns mängder med karriärmöjligheter inom företaget.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har lätt för att anpassa dig efter kundens behov och som inte har några problem att hantera olika situationer. Vi har alla varit nybörjare och vi har fantastiska kollegor och coacher som hjälper dig att utvecklas inom uppdraget.
Vi ser att du är motiverad och har viljan att utvecklas och lära dig nya saker samt har ett genuint intresse av människor. Utöver detta söker vi dig som är driven och brinner för gott bemötande samt sporras av nya utmaningar.
VI SÖKER DIG SOM HAR...
Godkänt betyg i svenska 1/svenska A och engelska 5/engelska A
God datorvana
Uttrycker sig obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Kulturen på Webhelp och Electrolux genomsyras av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Vid 100% kontorsarbete kommer du att omges av härliga kollegor varje dag på kontoret i Solna som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. Vi delar kontorsyta med många andra uppdrag så du kommer träffa många nya härliga människor och framtida vänner. När man väl känner sig bekväm i sin roll finns det även möjlighet att arbeta hybrid från vårt kontor i Solna.
FÖRMÅNER
Kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter
Utbildning
Möjlighet till bonus
Lön enligt kollektivavtal
ANSÖKAN TILL TJÄNSTEN
Som en del i rekryteringsprocessen kommer ett separat mail med ett personlighetstest att skickas ut till dig. För att kunna gå vidare i processen behöver detta test göras. Vid eventuell intervju behöver betyg i svenska och engelska från gymnasiet alternativt annat studiebevis kunna visas upp.
START: 2022-09-12
PLACERINGSORT: Solna
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna. Mån-fre 07:30-18:00, helg 10:00-18:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-09-09
Vi rekryterar löpande vilket kan resultera i att tjänsten tillsätts innan sista ansökningsdatum.
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
#swedish