Kundtjänstmedarbetare till Elgiganten

Kundtjänstmedarbetare till Elgiganten

Arbetsbeskrivning

Starta hösten med att utveckla dina servicekunskaper och bredda ditt CV med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!​
I rollen som kundtjänstmedarbetare för Elgiganten kommer du exklusivt hantera våra norsktalande kunder, främst genom inkommande samtal. I takt med att du utvecklas kommer du också hantera frågor via e-post och chatt. Det är ingen fara om du inte talar flytande norska. I rollen kommer du ta emot kunder på svenska medan de talar norska med dig. För att bemästra rollen kommer du stöttas av dina ledare som har erfarenhet av tjänsten samt ha tillgång till verktyg för att kunna bemöta kunderna på bästa sätt. Här har du chansen och bredda ditt cv med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!
Ärenden som du kommer hantera består av faktura- leverans- och försäkringsfrågor samt lagersaldo i butik.
Vi söker dig som:
Är serviceinriktad
Motiverad till att lära dig nya saker
Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A
Har god datorvana
Kan jobba heltid från vårt kontor i centrala Göteborg

Elgiganten är ett marknadsledande företag inom återförsäljning av hemelektronik i Norden. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du få leverera service i toppklass till deras tusentals kunder!
Varför jobba med oss? På Concentrix tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:
Start: 23 september
Tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning
Möjligheten att få erfarenhet och kunskap inom norsk kundtjänst
Teamaktiviteter både på- och utanför arbetet för att göra jobbet roligare
Kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning
En bonusmodell baserad på din prestation
Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år
Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll
Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Get Ready!
Ett fräscht och härligt kontor i Göteborg som är lätt att ta sig till.



Experience the best version of you!
Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix!
Start: 2024.09.23
Anställningsform: Heltid, tillsvidare
Arbetstider: Varierande arbestider under vardagar mellan kl. 08.00-22.00
Concentrix is an equal opportunity employer
We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Windt

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp 0180
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2024
  • Ansök senast: 19 september 2024

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

11181
0180, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024