OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du någonsin tänkt dig själv i en kundsupportroll?Vi kommer att lära dig allt annat du behöver veta.
I denna tjänsten kommer duta samtalen på svenska medan de talar norska. De är ingen fara att du inte talar flytande norska.För att bemästra rollen kommer du stöttas av dina ledare som har erfarenhet av tjänsten samt ha tillgång till verktyg för att kunna bemöta kunderna på bästa sätt. Här har du chansen och bredda ditt CV med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk!
Varför jobba med oss?
På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare.
Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:
En bonusmodell baserad på din prestation
Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:-
En chans att utveckla din karriär med hjälp av vårt interna karriärutvecklingsprogram "Get Ready!"
Möjligheten att skaffa erfarenhet och färdigheter inom norsk kundservice
Teamaktiviteter för att göra arbetet roligare
En snygg kontorsmiljö med bra kommunikationsförbindelser
Kollektivavtal med Unionen
I din roll som kundtjänstmedarbetarekommer du exklusivt hantera våra norsktalande kunder, främst genom inkommande samtal. I takt med att du utvecklas kommer du också hantera frågor via e-post och chatt.Elgigantens kunder är mestadels nyfikna på leveransfrågor, produktinformation och fakturafrågor.Vi söker inte efter erfarenhet, utan vi anser att med rätt inställning och motivation kan man komma långt! Vi kommer lära dig allt annat du behöver kunna för att lyckas i rollen.
Vi söker dig som:
Är serviceinriktad.
Motiverad till att lära dig nya saker.
Har godkända betyg i svenska 1/A och engelska 5/A.
Har god datorvana.
Godkänner bakgrundkontroll via Verifiera.
Vem är vi?
Concentrix + Webhelp är ett företag inom outsourcingbranschen, vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera kundservice, ekonomi och andra affärsprocesser. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Concentrix + Webhelp men arbeta på Elgigantens kundtjänst.
Varmt välkommen att ansöka!Vi ser fram emot din ansökan!
START:2024-04-15
PLACERINGSORT:Göteborg, Kontoret ligger påJohan Willins gata 8
ANSTÄLLNINGSFORM:Heltid, 6 månaders provanställning
ARBETSTIDER:Varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM:2024-04-01(Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum)
We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.