Kundtjänstmedarbetare till etablerat svenskt möbelföretag. (Direktrekryt...

Kundtjänstmedarbetare till etablerat svenskt möbelföretag. (Direktrekryt...

Arbetsbeskrivning

Om arbetsgivaren

Företaget befinner sig i expansionsfas och har för avsikt att implementera en renodlad kundtjänstavdelning till deras kontor i Stockholm med start omgående.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att vara första kontakt gentemot företagskunder samt privatpersoner via telefon, epost och chatt. Du kommer även att handlägga orderläggning, läsa in e-ordrar, leveranser, reklamationer, merförsäljning och viss orderplock förekommer.

Du kommer att ingå i en grupp bestående av tre kollegor inkl. din närmaste ledare med många framgångsrika år som kundtjänstchef.

Din profil

Vi tror du är en tillmötesgående obotlig optimist, har ett mycket fint bemötande och funkar väl i grupp. Du är en färgstark lagspelare som trivs bra att ha mycket att göra ofta.

För den här rollen söker vi dig som alltid har fokus på att skapa den bästa kundupplevelsen. Du tycker om att hjälpa andra och motiveras av att föreslå mervärden i kundkontakten. Du är trovärdig, lösningsfokuserad, serviceminded och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. För att trivas tror vi att du är flexibel, har ett strukturerat arbetssätt och en administrativ ådra.

Vi söker dig som:

- Har minst 1 år inom kundtjänst.
- Talar och skriver obehindrad svenska och engelska.
- Är bekväm med Office paketet.
- Har B-körkort.


Det är meriterande om du har:

- Erfarenhet från möbelbranschen.
- Erfarenhet av lager och logistik.
- Erfarenhet av att arbeta som säljare.


Med korta beslutsvägar, en fin företagskultur med störtsköna kollegor kommer du ha riktigt kul på jobbet.

Arbetstider är förlagda vardagar dagtid och var tredje vecka lördagar kl. 0900-1300.

Antal tjänster som söks: 2

Omfattning: Heltid med provanställning 6 månader.

Startdatum: Omgående.

Ansök redan idag

Din ansökan vill vi ha senast den 30 april 2021. Då vi jobbar med löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan senast ansökningsdatum.

Vid frågor är du välkommen att kontakta Douglas Lundgren, 0760235040, douglas@azbemanning.se

Om AZ Bemanning

Vår erfarenhet sträcker sig över en mängd områden, från idrottsverksamhet på elitnivå till storskaliga TV-produktioner och vidare till leverans, lager, transport och service inom skola och äldrevård, men även gentemot privatpersoner och eventbranschen - kort och gott, vi kan det mesta och har kontakter som är de bästa.

Läs gärna mer om oss på www.azbemanning.se (https://app.teamtailor.com/companies/PjllDel0rtE/jobs/1132088/edit/www.azbemanning.se)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AZ bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024