OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Söker du en bred och kvalificerad kundtjänstroll med varierande uppgifter på ett internationellt företag? MultiMind söker nu för vår kunds räkning en kundtjänstmedarbetare till företagets nordiska huvudkontor i Stockholm. Detta är ett 6 månaders konsultuppdrag med möjlighet för förlängning och eventuell anställning hos kund.
Om företaget Vår kund är en av de största tillverkarna av vitaror i världen och har sitt nordiska huvudkontor i Stockholm. De är en global ledare och säljer mer än 50 miljoner produkter varje år till konsumenter och professionella användare i över 150 länder.
Om tjänsten Ditt uppdrag som kundtjänstmedarbetare är att hjälpa och inspirera konsumenter som köpt företagets produkter. Du kommer att ha dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt. Du är en del i vårt eftermarknadsteam som säkerställer att våra befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. Så som i många branscher är eftermarknaden en viktig kanal för att bygga lojalitet och en viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och inspirerad.
Dina uppgifter Du ansvarar för att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt-, leverans-, tillgänglighets-, prisfrågor, orderläggning, e-handelssupport och givetvis rådgivning kring reservdelar.
Din huvudsakliga källa till ärenden är telefon och ärendehanteringssystem, uppgifter kan också komma från andra källor.
Du kommunicerar ofta med kunder som behöver stöd i att hitta rätt reservdel och du har tillgång till stödsystem med detaljerad produktinformation.
Du ansvarar för att skapa nya affärer genom aktiv försäljning till de kunder du har kontakt med.
Du har nära kontakt med ansvariga för e-handel, logistik och försäljning.
Du, precis som dina kollegor, ansvara för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete.
Din profil Vi tror att du som söker tjänsten:
har erfarenhet från tidigare kundtjänstrelaterade arbeten, extra meriterande är det med erfarenhet inom teknisk rådgivning eller av hushållsprodukter.
Du är entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov.
Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet.
Du älskar att engagera dina kollegor och är uppskattar att socialisera med dem
Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.
Som anställd hos MultiMind får du Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.
Låter rollen intressant? Låter detta intressant rekommenderar vi dig att du ansöker så snart som möjligt eftersom intervjuer sker löpande, och positionen kan således tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44