OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med service i toppklass på ett uppdrag under våren 2023 där du arbetar tillsammans med ett gott gäng på en härlig arbetsplats med kundservice i fokus?
Sök då tjänsten som medarbetare på Euromasters Contact Center i Varberg!
Om företaget
Euromaster är Europas ledande kedja för däck- och fordonsservice. Med djup kunskap, stort engagemang och ett heltäckande produkt-, tjänst och serviceerbjudande tar Euromaster ett helhetsgrepp. Hos Euromaster hittar du marknadens bredaste sortiment av däck, fälg och tillbehör.
Dessutom erbjuder Euromaster ett heltäckande tjänsteerbjudande som till exempel rådgivning, uppföljningssystem, internationell jourservice samt en egen regummeringsfabrik. Lägg därtill 80 års erfarenhet inom branschen samt att Euromaster alltid finns nära dig då företaget är representerat på över 100 orter i Sverige.
Vad erbjuder rollen?
Du kommer arbeta i ett team med cirka 8 kollegor där din främsta uppgift är att boka in däckbyten åt Euromasters kunder på någon av deras däckverkstäder runt om i Sverige. Arbetet innefattar mestadels inkommande samtal, men även mejl och chatt kan förekomma. Däremot är det ingen uppsökande försäljning. I samtalen arbetar du i stället med merförsäljning och verkar som ett stöd vid kundens val av eventuella nya produkter med service och kundnöjdhet som främsta mål.
Tjänsten kräver inga förkunskaper, utan du kommer få en gedigen utbildning på plats med löpande stöd och stöttning från kunniga kollegor under hela anställningsperioden.
Vi söker medarbetare för både hel- och deltids arbete och anställningsgrad avtalas utifrån dina förutsättningar.
Vem är du?
Vi tror att du stämmer in på följande:
- Du vill ha roligt på jobbet med nära kontakt till kollegor med samma arbetsuppgifter
- Du trivs i rollen med att hjälpa kunder via telefon
- Motiveras av merförsäljning och att ge service i toppklass
- Har en positiv inställning
- Ser lösningar snarare än utmaningar
- Har en god datorvana
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift
- Har lätt för att lära
- Är självgående och initiativtagande
Uppdraget börjar med en utbildningsperiod med start 23/2 2023.
Längd på uppdrag: Från slutet av februari till mitten av april enligt överenskommelse.
Arbetstider: Dagtid, måndag – fredag.
Arbetsplats: Euromasters huvudkontor i Varberg
Är detta din perfekta match?
Trivs du med kundkontakt, nära samarbeten och att ge service samtidigt som du representerar ett marknadsledande företag, utvecklas och knyter nya kontakter?
Perfekt, då är detta uppdraget för dig!
Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
För denna tjänsten kommer du bli anställd som konsult av Effektiv och vara uthyrd på ett tidsbegränsat uppdrag till Euromaster.
Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Varmt välkommen med din ansökan via effektiv.se.
Intervjuer kommer att ske löpande.
Sista ansökningsdatum är 5/2 2023
Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Jessica Andersson på jessica.andersson@effektiv.se/ 0735-127257.
Sökord
Kundtjänst, contact center, kundservice, Euromaster, däckbyten, Varberg, Effektiv