OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker medarbetare till vår kundtjänstavdelning Felanmälan i Uppsala. Anställningen är en behovsanställning på timmar
På Felanmälan inkommer det dagligen olika former av ärenden vilka bl.a. kan röra sig om fel på teknisk utrustning i våra anläggningar samt andra uppkomna problem. Det kan även inkomma frågor kring taxor, öppettider, debiteringar mm.
Tjänsten innebär att du arbetar med att i huvudsak ta emot inkommande samtal och en del mail från våra kunder. Du kommer att vara dem behjälplig genom att besvara frågor samt ge råd när det t ex. är fel på en biljettautomat. De flesta frågorna löser du på egen hand och vid behov skickar du vidare ärenden till andra avdelningar.
Dina kvalifikationer
Vi söker dig som tycker om att tala i telefon och innehar en problemlösande inställning. Du är en god datoranvändare och kan under samtalet växla mellan flera olika program. Då det ofta inkommer många samtal behöver du därför vara stresstålig och kunna arbeta i ett snabbat tempo. Du bibehåller alltid din trevliga inställning och ett professionella bemötande. Du har mycket goda kunskaper i svenska och bra kunskaper i engelska såväl muntligen som skriftligen.
Arbetstider
Vi har öppet dygnet runt men arbetstiderna varierar mellan klockan 06:30-22:00.
Det här är en behovsanställning på timmar och innebär att du jobbar främst kvällar och helger men även vid arbetstoppar som semestrar och sjukdom. Vi önskar att du kan jobba mycket under sommarmånaderna.
Ansökan
Vi ser fram mot din ansökan som behöver vara oss till handa senast den 18 mars 2020. Urvalsarbetet kommer att starta omgående vilket kan innebära att tjänsten kan komma att tillsätts innan sista ansökningsdatumet.
Vi begär alltid in ett utdrag från Polisens belastningsregister.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jennie Lundberg 08-722 15 00.
Vi sköter denna rekrytering själva och vill inte ha erbjudande från rekryteringsbolag med flera.