OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Flowbird har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Flowbird en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Flowbird är ett globalt och världsledande företag som erbjuder effektiva parkeringslösningar genom innovation, öppenhet och pålitlighet. Deras ambition är att göra det enkelt, smidigt och tryggt för alla att parkera. Deras helhetslösningar är framtagna för att hjälpa till att hålla städer i rörelse och se till att människor har tid att ägna sig åt det som är viktigt för dem. Därav hittar du deras produkter och tjänster i över 40 länder: exempelvis på Chicagos gator, vid skidbackarna i Falun eller på stränderna i Sydney. Sedan starten 1955 har Flowbird gått i bräschen för framtidens parkeringslösningar och håller än idag denna position.
Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare hos Flowbird behandlar du ärenden och frågor kopplat till Flowbirds applikationer och webbtjänster. I rollen ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mejl. Din primära arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunderna samt att administrera i olika affärssystemen. Du behandlar bland annat ärenden och frågor gällande betalkort och inloggningar.
• Hantera inkommande ärenden via telefon och mejl
• Administration
• Hjälpa kunderna med Flowbirds applikations och webbtjänster
Du erbjuds initialt en introduktion för att skapa förståelse för Flowbirds arbetssätt och system. I rollen uppmuntras du att bidra med dina idéer och förslag på förbättring i processer och system.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• 0,5 - 2 års erfarenhet av kundservice
• Vana att arbeta med telefon och dator som arbetsverktyg
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Kunskaper i ytterligare språk är meriterande
För att lyckas i rollen tror vi att du som person är bra på att kommunicera, är uppmärksam och tillmötesgående i kunddialoger. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar samtidigt som du motiveras av att ge förstklassig service. Du trivs med att ta mycket egna initiativ, agera problemlösande och har förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Som person är du hjälpsam och ställer alltid upp och stöttar ditt team. Vidare är du en driven och motiverad person som tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, kundsupport, customer service, customer support, kundkoordinator, telefon, dator, mejl, administration, heltid, Stockholm, Kista, Flowbird
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund