OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Flowbird driver en parkeringsapp som främst skapar parkeringslösningar som är framtagna för att hjälpa till att hålla städer i rörelse och att förenkla användandet. Det lägger grunden för säkra, pålitliga och effektiva parkeringslösningar. Flowbird drivs av att se till att alla som kommer i kontakt med deras parkeringssystem, oavsett om det är en kund, en administratör eller en p-kontrollant, ska få ett gott intryck. Oberoende av klimat, miljö, vägplanering eller trafikförhållanden i staden, kan deras integrerade parkeringslösningar skräddarsys för att tillgodose alla förekommande behov.
Detta bidrar till att säkerställa att Flowbirds koncept förblir framgångsrikt i en konstant föränderlig värld och att det fortsätter bidra till att städer samarbetar på ett smartare sätt!
Du kan läsa mer om dem här! (https://www.flowbird.group/smartcity/se/)
Din roll
Flowbird söker nu studenter som vill arbeta extra i deras team på kundtjänst! I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera frågor via mejl och telefon samt administrera ärenden i systemen. Ärenden som kommer in kan gälla inloggningar, betallösningar vid parkering eller om det skett eventuella driftstörningar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hantera inkommande ärenden via telefon och mejl
- Administration i ärendehanteringssystem.
- Leverera utmärkt kundservice
Din profil
För denna roll behöver du vara student på eftergymnasial nivå, gärna inom teknik eller kommunikation. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst men främst att du trivs med telefon och dator som främsta arbetsverktyg. Du ska även vara flytande i engelska och svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du kan andra språk. Du är lyhörd och brinner för att ge god kundservice. Du trivs med att arbeta självständigt.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Flowbird med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på linnea.tylenius@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)