Kundtjänstmedarbetare till fordonskund

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Tillsammans med vår kund söker vi 2 kundtjänstmedarbete, du kommer att bli anställd hos Arena Personal och arbeta som konsult. Uppdraget startar i början av september och kommer att löpa på i minst 1 år. För rätt person finns det stora möjligheter att tjänsten leder till en anställning hos kunden.

Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att arbeta inom Operations Retail, du kommer att ingå i ett team med kompetenta och engagerade medarbetare som tillsammans arbetar mot gemensamma mål.

I dina arbetsuppgifter kommer du ha daglig kontakt med kunder med huvudfokus att hjälpa och besvara dem med deras frågor kring bilfinansieringen. Det är en händelserik bransch där du kommer att ha kontakt med många olika människor och kommer därför utvecklas inom kundtjänst såväl som inom fordonsfinansieringsbranschen.
Telefonen är ditt dagliga arbetsverktyg såväl som de interna datasystemen men du besvarar även frågor och ärenden via mail och genom administration.

Arbetstider är 08-16.45

Din profil

Du som söker är kommunikativ och serviceminded , du gillar att bemöta människor och ger alltid kunden den bästa tänkbara servicen. Du är lösningsorienterad, stresstålig och van att prioritera och planera ditt arbete. Du har en god förmåga att jobba i grupp i så väl självständigt. Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst är det mycket meriterande.
Du behöver hantera svenska flytande i både tal och skrift.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 augusti 2016

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024