OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Link Sweden ligger i Åkersberga, och vi marknadsför och säljer W LINKs breda sortiment av ortopediska implantat och instrument.Kunder finns inom ortopedkirurgisk verksamhet på sjukhus och andra vårdinrättningar runt om i Sverige, både inom landsting och i privat regi.För mer information gå in på www.linksweden.se. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i ett team med två personer i kundtjänsten.Svara i telefon, ta emot beställningar, lägga in bokningar, se till att beställningarna finns inne i lager och sen se till att beställningarna kommer fram.Du kommer först och främst att svara i telefon och ta emot beställningar samt hjälpa till med service på kontoret som att ta emot besökare.Det förekommer mycket administration kring tjänsten. Bakgrund Du bör ha gymnasial utbildning samt arbetat med service sedan tidigare.Du bör ha minst 2 års arbetslivserfarenhet av serviceyrket, har du även arbetat i reception tidigare så är det meriterande.Har du arbetat i systemet Scala tidigare så är det bra men inget krav. Övrigt Du ska vara serviceminded och tycka om att prata i telefon.Ha hög stresströskel, bra samarbetsförmåga och vilja arbeta för en mindre organisation.Du ska tycka om att arbeta i team samt vara noggrann, lojal och positiv.Arbetstiderna är från kl.08.00-16.30 och det är individuell lön.Det är en inhyrning till att börja med som sen kommer att övergå till en tillsvidareanställning hos Link Sweden.Bor du i Åkersberga så kanske det här är något för dig!I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget Inhouse.Skicka in din ansökan via www.inhouse.se (se lediga jobb under "Administration").
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013