OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för uppdrag hos vår kund i city ett antal kundtjänstmedarbetare med start i oktober.
Tjänsten
Vår kund är en ledande nätbutik för barnfamiljer. På kundtjänsten arbetar idag ca. 8 medarbetare och hanterar 1000 ärenden/dag. Månaderna innan jul behöver kundtjänsten hjälp med att hantera den ökade arbetsbelastningen och söker därför 15-20 duktiga medarbetare med start i oktober. Som kundtjänstmedarbetare svarar du på kundärenden via mail tex. ge leveransbesked, hantera reklamationer och felskick. Du kommer arbeta som konsult via Placera Personal. För rätt person finns möjlighet till förlängning eller anställning.
Kvalifikationer
För att passa som kundtjänstmedarbetare ser vi gärna att du har följande bakgrund:
• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av service
• Mycket god datavana
Som person är du glad, trevlig och serviceinriktad. Du har en hög arbetsmoral och tycker om att arbeta i ett snabbt temo.
Om du är intresserad av tjänsten som kundservicemedarbetare tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719