Kundtjänstmedarbetare till företag i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare till företag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av kundtjänst? Är du intresserad av att utveckla dina arbetserfarenheter genom framtida uppdrag? Vi på Adecco söker alltid efter framtida stjärnor som vill ha en chans att utvecklas inom sitt specifika område. Vill du bygga upp ditt professionella nätverk och knyta värdefulla kontakter? Då kan detta vara något för dig. Sök redan idag!

Hur kan din arbetsdag se ut?

Ditt ansvarsområde innebär främst att hjälpa kunder via telefon och mail. Beroende på vilket företag det gäller så kan arbetsuppgifterna variera från att besvara inkommande samtal till att ha en mer administrativt koordinerande roll. Du kan komma att jobba både mot Sverige eller andra marknader så som övriga länder i Norden: Danmark, Norge och Finland. Därmed är kunskaper i dessa språk högt meriterande.

Som kundtjänstsmedarbetare kan ansvarsområdet innefatta:

• Besvara inkommande samtal och mail från kund
• Merförsäljning
• Orderhantering
• Reklamationer
• Fakturering och kreditering
• Leveransbevakning

Det kan även förekomma andra typer av administrativa arbetsuppgifter beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll!

Om dig

Vi söker dig som är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Vi ser gärna att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en hög kundnöjdhet!

Önskade kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundtjänst / customer service
• Van vid att kommunicera över telefon samt dator och system som arbetsverktyg
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska språket, i tal och skrift
• Kunskaper i danska, norska och finska språken är högt meriterande

Om Adecco

Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider.

Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Göteborg, Kungsbacka eller Borås med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Svenska, Swedish, engelska, English, danska, Danish, norska, Norwegian, finska, Finnish, Göteborg, Kungsbacka, Borås, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juli 2024
  • Ansök senast: 20 augusti 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024