Kundtjänstmedarbetare till företag i Hammarby sjöstad

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Till vår kund söker vi en energisk och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare!

Tjänsten
I tjänsten som kundtjänstmedarbetare arbetar du i företagets fina lokaler i Hammarby sjöstad. Du får jobba i en utvecklande och stimulerande miljö med högt tempo där du får ta mycket eget ansvar. Du kommer att vara anställd av Placera Personal och uthyrd till kunden. Uppdraget är på heltid, startar omgående och sträcker sig fram till sista Augusti 2015, med goda möjligheter till förlängning. För att vara aktuell för uppdraget krävs det att du kan arbeta hela nästa sommar.

Arbetsuppgifter
Arbetet innebär att du är första kontakt och support för företagets kunder. Du ansvarar för att ge ett lyhört, engagerat och lösningsorienterat stöd till kunderna i en bred och varierad repertoar av tekniska och administrativa supportärenden. Ena stunden löser du tekniska problem relaterade till betalterminaler, för att nästa stund hantera transaktionsärenden eller avtals- och fakturafrågor. Du supporterar i huvudsak över telefon, men kundkontakt över e-post förekommer också. Supportavdelningen är en central funktion inom bolaget och du kommer att många kontaktytor hos flera interna avdelningar.

Kvalifikationer
För att passa för tjänsten som kundtjänstmedarbetare ser vi att du har följande bakgrund:

• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av service, gärna inom kundtjänst
• Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Office paketet

Vi söker dig som är noggrann, självgående och som brinner för att ge bästa service till dina kunder! Du är prestigelös och har lätt att få kontakt med människor, samtidigt som du är strukturerad och kan fokusera på rätt saker. Du trivs i en positiv miljö med högt tempo och ser det som en självklarhet att vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat!

Är du intresserad av tjänsten tveka inte då att skicka in din ansökan redan idag! Vi gör ett löpande urval tills vi hittar rätt person för tjänsten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön: ca. 120-125:-/timmen beroende på ålder och erfarenhet
  • Heltid Heltid / Konsultuppdrag Omgående - sista augusti 2015
  • Publicerat: 25 februari 2015

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024