Kundtjänstmedarbetare till företag i Höganäs

Kundtjänstmedarbetare till företag i Höganäs

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning AB:

Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag
   

Är du kommunikativ, serviceinriktad och lyhörd? Har du erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst? Då kanske detta är en tjänst för dig!

Om tjänsten:
Vi söker just nu efter en kundtjänstmedarbetare till vår kund i Höganäs. Företaget är verksamma inom tillverkande industri och är ett globalt bolag. Som kundtjänstmedarbetare på företaget har man mycket kontakt via mail och telefon mot externa och interna kontakter. I rollen ingår det att lägga ordrar, bevaka ordrar och hantera leveransbevakningar. Fakturering och diverse administrativa arbetsuppgifter ingår även i tjänsten. Arbetet sker främst i SAP, Google Suite, Sales Force och Basware. Det är en varierande tjänst. 

Det är en heltidtjänst vars arbetstider är förlagda till kontorstider. Du utgår ifrån företagets kontor i Höganäs. Planerad start är tänkt att ske under augusti månad och löper fram till december 2023 med möjlighet till förlängning. 

Krav för tjänsten: 
Krav för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet från kundtjänst, B2B samt har arbetat med hela förloppet från order till fakturering. Du behöver ha goda kunskaper av att arbeta i olika system, vi ser gärna att du har arbetat i SAP, Google Suite, Sales Force och Basware. Eftersom tjänsten innefattar mycket kommunikation är det viktigt att du har goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav. 

Meriterande för tjänsten:
Meriterande för tjänsten är om du har kunskaper i Norska, Danska eller Nederländska i tal eller skrift. Arbete med exportförtullning anses även som meriterande.  

Dina personliga egenskaper: 
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är ansvarstagande, självgående, norgann och har en positiv inställning. Arbetsuppgifterna kräver att du är lyhörd och tillmötesgående, detta för att ge kunden den bästa servicen. För att passa in i tjänsten behöver du även vara social och arbetsvillig. Du ser lösningar och möjligheter i stället för problem.

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 juli 2023
  • Ansök senast: 25 augusti 2023

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024