OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vår fina kund som sitter i Kista söker vi nu en kundtjänstmedarbetare. Kunden tillhör en stor internationell koncern och i rollen som kundtjänstmedarbetare jobbar du på deras nordiska avdelning. Du kommer ansvara för kunder på den svenska marknaden och jobba tillsammans med kollegor som ansvarar för danska och norska kunder.
Tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att ingå i ett nordiskt team och erbjuda förstklassig service till vår kunds kunder. Du jobbar tillsammans med dina kollegor som ansvarar för den nordiska kundservicen. Du besvarar frågor från kunder via mail och telefon, tar emot beställningar, skapar och lägger upp ordrar och ser till så att allting är korrekt upplagt i systemet. I rollen ingår det även viss retur- och
reklamationshantering.
Det här är en form av rekrytering där du initialt arbetar som konsult via The Place. Om båda parter är nöjda efter sex månader övergå du till fast anställning hos kunden. Tjänsten är på heltid (40h/v) med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Kvalifikationer
För att passa in i denna roll söker vi dig med följande bakgrund
• Några års erfarenhet som kundservicemedarbetare
• Mycket goda administrativa kunskaper
• Goda kunskaper i orderhantering
• Du har flytande kunskaper i svenska i tal och skrift
• Du har god systemvana och kunskaper i Officepaketet
Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs bra i en roll där det är en mix av både kunddialog och administration. Din samarbetsförmåga är mycket god och du stöttar gärna upp dina kollegor likväl som du inte är rädd för att be om hjälp om det är något som du inte förstår. Vidare är du ansvarstagande och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes. Du är också strukturerad och bidrar till ett positivt klimat.
Arbetstid/Varaktighet
Heltid (40h/v)
Placering: Kista.
Start: Omgående
Det här är en form av rekrytering där du initialt arbetar som konsult via The Place. Om båda parter är nöjda efter sex månader övergå du till fast anställning hos kunden. Tjänsten är på heltid (40h/v) med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Passar beskrivningen in på dig? Det hoppas vi så klart att den gör! Vill du bli en del av vårat roliga konsultgäng? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan. Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling