OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du vara med på en spännande förändringsresa i ett modernt och drivet företag? Vår kund i Solna söker nu en ny medarbetare till deras kundtjänstteam!
Om företaget
Kundservice arbetar primärt som First line support vilket innebär att hantera alla inkommande kundsamtal och kundmail från såväl privatkunder som affärskunder. Arbetet innefattar även intern support med administrativa uppgifter, så som avtalshantering, returhantering, kreditering samt att agera stödfunktion åt säljorganisationen.
Arbetsuppgifter
Till denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet av service! Fördelaktigen har du tidigare arbetat med telefonen som redskap och du lockas av att ha kontakt med människor. Du har god datavana och räds inte att lära dig nya arbetssätt och rutiner. Du är professionell i ditt sätt att formulera dig i både tal och skrift och då koncernspråket är engelska är det en förutsättning att du behärskar språket väl.
Kvalifikationer
Som person är du serviceminded och brinner för att ge företagets kunder en exceptionellt god support. Dessutom är du en teamplayer som vågar ta egna initiativ och tycker om förändringsarbete. Du trivs i ett högt tempo och tycker om när det händer saker, samtidigt som du kan arbeta lungt, struktuerat och noggrant. Vi tror att du som söker ser en långsiktighet i din roll och vill ta steget in i en både serviceorenterad och administrativ tjänst.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Start för tjänsten är augusti. Vi går igenom urvalet löpande så skicka in ditt CV och personligt brev så snart som möjligt. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på telefonnummer 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg