Kundtjänstmedarbetare till företag i Solna!

Kundtjänstmedarbetare till företag i Solna!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en engagerad medarbetare till vår kunds Customer Service-team i Solna. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att agera som en viktig länk mellan företaget och deras kunder, och tillsammans med teamet ansvara för att tillhandahålla professionell service.

Konsultuppdraget är på heltid och planeras starta i december 2023. Uppdraget sträcker sig sedan till juni 2024 med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Placering är på företagets kontor i Solna med delvis möjlighet till distansarbete.


Om tjänsten
Företaget är en global företagstjänstleverantör specialiserade på affärsdata och analys. De erbjuder omfattande databaser och tjänster som hjälper företag att fatta informerade beslut, inklusive kreditvärdighet, affärsrisker och marknadsinformation.

Som kundtjänstmedarbetare ingår du i Costumer Service-teamet och ger kunder service via telefon, e-post och chatt. Du kommer framförallt att jobba med att hjälpa kunder att navigera och lösa problem relaterade till kredit- och urvalstjänster.


Vem är du?
Vi ser att du som söker:

• Ser god service som en självklarhet
• Har hög arbetsmoral och ett naturligt driv
• Är intresserad av nya utmaningar
• Ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en varierande och tempofylld arbetsmiljö
• Är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt
• Trivs med att vara en del av ett ansvarstagande team
• Är bekväm med att använda telefonen som primärt arbetsverktyg
• Har goda kunskaper i både svenska och engelska

Meriterande:

• Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans
• Erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål och KPI:er


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024