Kundtjänstmedarbetare till företag inom optik

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17
Ort: Kista
Startdatum: 1 mars 2024
Anställningsform: Särskild visstidsanställning till och med 31 augusti 2024, med chans till överrekrytering av kundföretaget efter sommaren (för rätt person)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Du kommer jobba för ett väletablerat företag i modebranschen. Företaget är etablerade globlat men i Sverige är dem ett litet familjärt kontor där kulturen präglas av att alla hjälper varandra. Du kommer ingå i kundtjänst-teamet tillsammans med tre kollegor som brinner för service och relationsskapande. Tillsammans sätter ni tydliga mål och actions för att ta bolaget fram och hjälpa era kunder. Kontoret är ljust, öppet och du kommer att få din egna fasta kontorsplats.

DIN ROLL

Du arbetar renodlat med kundtjänst inom B2B. Du kommer ta emot inkommande samtal och mail från andra företag, besvara frågor och funderingar och beroende på ärende hänvisa vidare till olika specialister. Samtalen och ärendena har stor variation - där du får agera rösten utåt för bolaget!

- Ta emot inkomna telefonsamtal och mail från företagskunder

- Skapa och bygga relationer med kunder

- Besvara och delegera inkomna frågor

- Administration

- Orderläggning

VEM ÄR DU?

Då du har kontinuerligt kontakt med en mängd olika företag, där många av kundföretagen är återkommande, behöver du vara relationsskapande och en duktig kommunikatör. Du trivs med att ha telefon och mail som huvudsaklig kontaktform. Då du hanterar en mängd varierande ärenden behöver du vara lösningsorienterad, noggrann och kvicktänkt.

Den här tjänsten kräver att du som söker har:

- Arbetat med kundkontakt tidigare

- Tidigare erfarenhet av optik eller gedigen erfarenhet av kundtjänst inom B2B

- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Det är meriterande om du som söker:

- Har jobbat med glasögon tidigare

- Har erfarenhet från nordisk kundtjänst

- Har erfarenhet av kundtjänst inom produkter

- Kan tala och skriva på norska, danska och/eller finska

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster så som reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2023
  • Ansök senast: 18 maj 2024

Liknande jobb


19 november 2024