OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Nu söker vi en Consumer Service Specialist till vår globala kund inom vitvarubranschen. Du har en nära dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje konsument/kundkontakt. Du är en del i deras eftermarknadsteam som säkerställer att deras befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör och reservdelar till sina produkter. Så som i många branscher är eftermarknaden en viktig kanal för att bygga lojalitet och en viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och inspirerad. Du får möjligheten att vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder, något du kommer ha stor nytta av under din karriär. Du blir en viktig del i ett team och möjligheterna att utvecklas är stora för den som engagerar sig. På kontoret finns tillgång till träningslokaler. Du kommer få introduktionsutbildning under dina första veckor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt, leverans, prisfrågor, orderläggning, e-handelssupport och rådgivning kring reservdelar. Ärendehantering via telefon, valda kanaler inom sociala medier samt administration i IT/operativa system. Aktiv försäljning till kunder. Ansvara och delta aktivt för att främja förbättringar av processer och korrigera en process som ej främjar uppsatta mål eller och skapar ogynnsamt mer arbete. Aktivt ta eget ansvar och leda dig själv för att möta förväntningar utifrån vår kunds core competences: Energy, Openness, Agility and Growth.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Något års erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet inom teknisk rådgivning eller av hushållsprodukter
- Talar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
Personliga egenskaper
Som personer är du entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du älskar att engagera dina kollegor och är förmodligen den som drar ihop ditt team till AW. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.
Lön
Enligt överenskommelse
Tillträde och ansökan
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid (40h/v) med önskad start 2021-08-18 och uppdraget löper fram till 2022-02-17 med möjlighet till förlängning. För detta uppdrag kommer du att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Stockholm. Skicka in din ansökan omgående då urval och intervjuer sker löpande. Sökord: Kundservicemedarbetare, Kundsupport, Kundserviceagent, Kundservice, Customer Service, Customer Service Specialist, Consumer Service Specialist, Customer Support.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm