Kundtjänstmedarbetare till företag placerat i Stockholm, Brunna

Kundtjänstmedarbetare till företag placerat i Stockholm, Brunna

Arbetsbeskrivning

Din roll

Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd av Clevry och arbetar hos vår kund i Brunna med goda chanser till förlängning.

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att tillhöra ett team på 13 personer som arbetar med att stötta upp organisationen i en kundservicefunktion.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Ge service i världsklass till interna och externa kontakter
- Besvara generella frågor från kunder via telefon och mail
- Arbeta i företagets ärendehanteringssystem
- Andra administrativa arbetsuppgifter


Din profil

Vi söker dig som:

- Har tidigare erfarenhet av ett serviceyrke
- Vill arbeta i en service inriktad roll
- Har mycket goda kunskaper i svenska
- Har datorvana och är bekväm med olika system


Meriterande kompetenser är:

- Maskinkännedom och ett intresse för relaterade produkter
- Goda kunskaper i engelska


På företaget får du mycket frihet under ansvar, vilket ställer krav på att du är strukturerad och självständig. Det här är en kommunikativ roll vilket innebär att det är av vikt att du är relationsbyggande och har en vilja att hjälpa till. Du är flexibel och har en hög tillgänglighet. Du trivs med att arbeta i team och att tillsammans förbättra upplevelsen för era kunder.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2022
  • Ansök senast: 6 augusti 2022

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024