Kundtjänstmedarbetare till global aktör

Kundtjänstmedarbetare till global aktör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Trivs du i en internationell miljö? Sätter du alltid kunden i fokus och är van att ha telefonen som ditt arbetsredskap? Är du intresserad av att få erfarenhet av komplex orderhantering? 


Perfekt! Då kan vi ha en spännande tjänst till just dig. Vår internationella kund i Malmö söker nämligen just nu efter en stjärna till sin kundtjänst. 

Ansvarsområden
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att få in ärenden från kundens nationella och internationella kunder. Du kommer att sitta i en bred roll som både innehåller service och administration. Kunden arbetar i SAP och all orderhantering kommer att administreras i detta program. Ingen dag är den andra lik i denna roll men den består sammanfattningsvis av:


Ta emot inkommande samtal på både svenska och engelska från företagets kunder
Besvara mail på svenska och engelska från företagets kunder
Ha kontakt med den interna säljorganisationen 
Administrera ordar och produkter i SAP 


Kvalifikationer
För att trivas i denna roll ställs höga krav på att du som kandidat är lättlärd och driven. Du kommer att sitta med komplex orderhatering och därför behöver du vara strukturerad och ha lätt för att ta dig an mycket information och organisera detta. Vidare behöver du vara bekväm att jobba i en föränderlig miljö i högt tempo, det kommer att ställas höga krav på flexibilitet i denna roll.  


Krav för tjänsten:
- Flytande kunskap i både svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet från en roll inom kundtjänst
- Erfarenhet från administration
- Fullständiga gymnasiebetyg


Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom Supply Chain, ekonomi eller inköp. Meriterande för tjänsten om du har arbetat med SAP tidigare. Vidare är det även meriterande om du har kunskap i danska eller norska.  

Ansökan
2022-03-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information, kontakta Amra Salkic, konsultchef: amra.salkic@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024