Kundtjänstmedarbetare till global aktör i Mullsjö

Kundtjänstmedarbetare till global aktör i Mullsjö

Arbetsbeskrivning

Söker du en varierande tjänst och har en känsla för service? Läs vidare och sök tjänsten som kundtjänstmedarbetare på Berry Superfos i Mullsjö. En stabil och global aktör där du har chans att komma in i en härlig grupp med stor möjlighet att utvecklas och påverka din omgivning.

Dina arbetsuppgifter
Rollen som kundtjänstmedarbetare är väldigt varierande med stort fokus att upprätthålla en god service och kommunikation mot bolagets kunder. I rollen kommer du bl.a ansvara för orderhantering, prognoser, bevaka att avtalade lagernivåer efterföljs och även säkerställa att fakturering görs för genomförda leveranser. Utöver det så kommer du också att följa upp, hantera och driva processerna kring kundernas etiketter både internt och externt.

Du kommer att få egna kunder att ta ansvar för men också en chans att komma in i arbetet genom en introduktion på bolaget och en inledande tid att gå i jämte dina kollegor.

Om företaget
Berry Superfos Mullsjö AB är ett företag i Berry Global koncernen. De designar, utvecklar och producerar innovativa plastförpackningar inom formsprutning. De är marknadsledande inom sitt område och fokuserar på hållbarhet genom att erbjuda livsmedelsförpackningar som kan återvinnas, har en låg materialförbrukning och/eller innehåller återvunna råvaror. På Berry Superfos i Mullsjö får du ca 250 engagerade kollegor, som producerar dygnets alla timmar och levererar ca 750 miljoner enheter till våra kunder varje år. Koncernspråket är engelska.

Du kan läsa mer om bolaget här: www.superfos.com

Din profil
Vi lägger stor vikt vid din personlighet i vår rekryteringsprocess och i rollen som kundtjänstmedarbetare hos Berry Superfos är det viktigt med eget driv och att du har förmåga att skapa struktur i ditt arbete. Din sociala kompetens och känsla för service är viktig i ditt dagliga arbete. Du ska besitta en beslutsamhet och ha förmågan att jobba proaktivt och inte tveka att ta tag i uppgifter omgående. Du behöver kunna arbeta självständigt och vara självgående då rollen kräver stort eget ansvar med många kontaktpunkter både internt och externt. Att du som person också är prestigelös är ett måste eftersom teamet du tillhör är litet men tight.

Skallkrav:
•Minst 2 års erfarenhet av arbete inom relevant område
•Goda kunskaper i Svenska och Engelska
•Datorvana och framför allt Microsoft Office, specifikt Excel

Meriterande:
•Utbildning inom relevant område
•Vana att jobba i affärssytem
•Erfarenhet från arbete i kundtjänst

Om oss
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Villkor
Start: Omgående
Ort: Mullsjö
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


22 oktober 2024

Danish Travel Consultant for SAS

Danish Travel Consultant for SAS

22 oktober 2024

Norwegian Travel Consultant for SAS

Norwegian Travel Consultant for SAS

22 oktober 2024

22 oktober 2024