Kundtjänstmedarbetare till globalt företag i Solna!

Kundtjänstmedarbetare till globalt företag i Solna!

Arbetsbeskrivning

Är du en professionell och serviceinriktad stjärna som gör allt för att göra kunder nöjda och leverera service i världsklass? Då kan vår kund i Solna vara rätt arbetsplats för dig!

Vill du ha en dynamisk och givande karriär där du får möjlighet att hjälpa och supporta kunder? Som kundtjänstmedarbetare blir du en viktig länk mellan företaget och dess kunder, där du löser problem, besvarar frågor och skapar positiva kundupplevelser. Ta chansen att utveckla dina kommunikationsfärdigheter och trivsel i en teambaserad miljö där du dagligen kan göra skillnad för kundernas liv!

Om tjänsten
Vi på Poolia söker nu en ny talang för vår kunds räkning! Du kommer att ingå i en viktig roll med stort ansvar på att leverera god service och där du har möjlighet till varierande arbetsuppgifter och utveckling.

Uppdraget är ett konsultuppdrag mellan perioden 17 juli 2023 - 15 juli 2024 men har goda möjligheter till överrekrytering. Omfattningen är på heltid och kommer vara med placering i Solna på vår kunds kontor. Det finns möjlighet att arbeta enligt ett hybridupplägg men du bör kunna närvara minst 50% på kontoret.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som Kundtjänstmedarbetare fungerar du som länk mellan företaget och deras kunder. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon, via mejl och chatt. Du hjälper kunden hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör våra kredit- och urvalstjänster. Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte mot kunden. Customer Service förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vår kund erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare.

Vem är du?
Krav:

• Telefonvana
• God dator- och systemkunskap, gärna CRM-system eller backofficesystem
• Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift
• Möjlighet till minst 50% närvaro på kontoret i Solna

Meriterande:

• Tidigare arbete inom kundservice med inrikting mot finans
• Vana av att jobba gentemot uppssatta mål och KPI:er

Vi söker dig som ser god service och utmärkt support som en självklarhet. Du har god förståelse för kundernas behov och tycker om att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus. Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete och kvalitetsorienterad samt har ett flexibelt förhållningssätt. För att du ska känna dig som hemma hos oss behöver du trivas med att vara en del av ett team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och tar hand om varandra. Vidare ser vi att du är van och trivs med att arbeta med telefon som ditt primära arbetsverktyg. Du bör också vara bekväm med det engelska språket då du kommer att arbeta på ett globalt företag.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Om verksamheten
Du kommer att bli anställd av oss på Poolia och arbeta ute på uppdrag hos vår kund. Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Bakgrundskontroll inkluderande minst kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister kommer att utföras på aktuella kandidater i slutprocess.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2023
  • Ansök senast: 5 juli 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024