OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kundtjänstmedarbetare till ett grönt energibolag lokaliserat i centrala Göteborg. Detta är en spännande möjlighet att vara en del av ett dynamiskt och växande team på ett roligt och energiskt kontor.
Om du brinner för att ge bästa möjliga service och drivs av teknik och målinriktat arbete, är detta rätt jobb för dig. Rollen innebär mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla dina sociala och kommunikativa förmågor. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara företagets ansikte och röst utåt och din huvudsakliga ansvarighet kommer att vara att hjälpa kunderna att få den bästa möjliga upplevelsen.
Viktiga ansvarsområden inkluderar:
Besvara inkommande samtal om abonnemang, fakturor, merförsäljning, nykundshantering och vissa administrativa uppgifter
Ge bästa möjliga service till kunderna, så att de alltid känner sig trygga och nöjda med våra produkter och tjänster
En inledande tre veckors, helt betald utbildning erbjuds
Arbetstider är mellan 8:00-20:00
Vårt kund är ett stort, internationellt kundtjänstföretag som erbjuder utvecklingsmöjligheter för din karriär och en trivsam arbetsmiljö på vårt nya kontor i centrala Göteborg. Du kommer att anställas utav Bemanningskontoret, med goda chanser till en fast anställning hos kunden.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och helt betald utbildning
Varierande arbetstider (80-100%)
Goda utvecklingsmöjligheter
Detta är ett minst sex månaders uppdrag med goda möjligheter till anställning hos vår kund. Konkurrenskraftig lön enligt kollektivavtal. Så om du är redo för den här spännande möjligheten, ansök nu!