OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Varje dag arbetar mer än 1000 entusiastiska människor i Handicare över hela världen för att förbättra livskvaliteten för funktionshindrade och äldre personer. Vi är övertygade om att framgångsrik verksamhet i hjälpmedelsbranschen kräver en stark lokal närvaro. Samtidigt krävs också en hög grad av expertis. Därför har vi organiserat vår verksamhet i strategiska affärsområden: Accessibility (trapplyftar), Patient handling (Förflyttnings-, lyft- och badrumshjälpmedel), bilanpassning och - endast i Norge - Puls (medicinteknisk utrustning och inredning till hälso- och sjukvårdsbranschen i Norge).
Den nordiska marknaden är en utav våra viktiga marknader. Därför satsar vi nu på att centralisera flera funktioner för att optimera verksamheten. En av dessa funktioner är kundservice. Handicare kommer därför att etablera en skandinavisk kundservice i Stockholm, som komplement till de nu befintliga kundtjänstavdelningarna i Norden, och som får till uppgift att supportera såväl skandinaviska marknaden som till viss del även kunder från övriga marknader.
Till vårt kontor i Kista söker vi en kundtjänstmedarbetare för direktrekrytering.
Tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du ingå i affärsområdet Patient handling och erbjuda förstklassig service till Handicares kunder! Via telefon och mail har du daglig kontakt med svenska, såväl utländska, kunder gällande diverse frågor och du kommer även att hantera ordrar och reklamationer.
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Kundservice gentemot kunder, både via telefon och mail
• Registrera ordrar, hantera returer och reklamationer
• Växelhantering
Kvalifikationer
För att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Tidigare erfarenhet inom kundservice
• Svenska och engelska, flytande i tal och skrift är ett krav
• Kunskaper i danska, norska, franska, spanska samt övriga språkkunskaper är meriterande
• Tidigare erfarenhet av arbete i affärsystem ex. Axapta eller Dynamics
• Tidigare erfarenhet av medicinteknisk bransch och/eller arbetsterapeut är meriterande
För att trivas i tjänsten tror vi att du är serviceinriktad, driven, självständig och tar stort ansvar i ditt arbete. Du jobbar proaktivt och strukturerat för att på bästa sätt lösa problem som kan uppstå. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta med andra. Självklart är du professionell i dina kundkontakter och har en god känsla för service!
Om du är intresserad av tjänsten som dansktalande kundtjänstmedarbetare, tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Sökord: kundtjänst, kundservice, sjukvård, medicinteknik,
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719