Kundtjänstmedarbetare till hembla!

Kundtjänstmedarbetare till hembla!

Arbetsbeskrivning

hembla är en av landets största privata hyresvärdar och äger och förvaltar idag drygt 21 400 lägenheter i Stockholm, Norra Mälardalen, Norrköping och Tranås. Med hyresgästen i fokus skapar de attraktiva stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga, och dit ännu fler vill flytta.

De utökar nu sin kundtjänst och söker därför nya positiva medarbetare som tillsammans med ett sammansvetsat team av engagerade kundtjänstmedarbetare kommer hjälpa deras hyresgäster att få bästa möjliga service! Antar du utmaningen?

Vill du veta mer om hembla? Läs mer på deras hemsida här (https://www.hembla.se/).

OM TJÄNSTEN

Som kundtjänstmedarbetare hos hembla kommer du tillhöra ett härligt, sammansvetsat gäng som ständigt arbetar för att ge bästa möjliga servicen till deras hyresgäster via inkommande samtal och email. Du hanterar administrativa och kundorienterade ärenden och utgår från hemblas kundtjänstenhet belägen mitt i City.

För att komma in i arbetet på bästa sätt kommer du få en gedigen introduktion där du bland annat kommer få åka ut till fastigheter i Stockholm och gå igenom det du behöver veta för att börja ta dina första egna ärenden. Tanken är att du snabbt ska kunna komma in i rollen och jobba självständigt med bra stöd från både kollegor och chefer!

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du till exempel att:

- Ge service åt kunder/hyresgäster via telefon och email
- Ta emot och följa upp serviceanmälningar via telefon och email
- Administrera serviceärenden i fastighets- och ekonomisystemet


VI SÖKER DIG SOM

- Tidigare arbetat i kundtjänst och inte räds för att ha telefon som ditt främsta verktyg
- Talar och skriver flytande på Svenska och Engelska. Andra språkkunskaper som exempelvis somaliska och arabiska är meriterande
- Kan påbörja anställning omgående
- Erfarenhet från fastighetskötsel är meriterande


SOM PERSON ÄR DU

- Serviceminded
- Positiv
- Teamplayer
- Snabblärd
- Ansvarstagande
- Lösningsfokuserad


ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående!

Arbetstider: 9-16

Plats: Stockholm City

Anställningsform: Konsultuppdrag heltid 80%, med goda chanser till överrekrytering för rätt person.

Hoppas vi fångat ditt intresse, varmt välkommen in med din ansökan! I denna process samarbetar A-hub med vår kund. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jessica Qvennerstedt, jessica@a-hub.se, alternativt 0709-99 62 00.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2020
  • Ansök senast: 3 december 2020

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024