OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hemfrids tillväxtresa fortsätter och nu söker vi en utåtriktad och engagerad kundtjänstmedarbetare till vårt härliga huvudkontor i Stockholm. Har du den talang och framåtanda som krävs för att skapa service utöver det vanliga? Då kan du vara vår nästa kollega!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbete hos oss är du en del av ett tight och drivet team med stort fokus på att leverera bästa möjliga service till våra kunder, kandidater och kollegor på Hemfrid. I tjänsten ingår bl.a.:
- Ge de kunder och kandidater som hör av sig till oss bästa möjliga bemötande och service via telefon, mail och chatt
- Vara ett stöd till dina interna kollegor i frågor kopplade till kundtjänstfunktionen
- Försäljning vid inkommande leads/bokningar
- Vara med och driva utveckling inom området - vi ser gärna att våra digitala processer fortsätter exempel i de system vi arbetar i just nu; Salesforce, telefonisystem etc.
- Vid behov täcka upp i vår reception vid ev. frånvaro/sjukdom
Vi letar efter dig som
För oss är din personlighet viktigast - vi söker dig som är utåtriktad, engagerad, prestigelös och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Du har stort driv och brinner för att ge god service till våra externa besökare liksom interna medarbetare. För dig är det där ”lilla extra” en självklarhet. Utöver detta ser vi att du:
- Pratar flytande svenska samt engelska
- Har god erfarenhet av serviceyrket
- Har arbetat i en liknande roll tidigare, ex. kundtjänstmedarbetare, receptionist, kundkoordinator, innesälj - gärna inom ett annat personalintensivt bolag inom service (hotell, turism, bemanningsbransch)
Vi erbjuder
Hos oss får du stor möjlighet att utvecklas i en organisation som har stor trovärdighet på marknaden. I rollen som Kundtjänstmedarbetare räknar vi med att du vill bidra med dina idéer och förbättringstänk för att ytterligare stärka Hemfrid marknadsposition.
Hemfrid har dessutom utsetts till ett av 2020-års Karriärföretag och kvalat in som Mäster Gasell. Självfallet har vi kollektivavtal, personalrabatter, olika förmåner och individuell lönesättning.
Övrig information
Tjänsten är visstidsanställning fram till årsskiftet 2020, med goda chanser till förlängning. Arbetet är på heltid, 40 h/vecka och arbetstiden är förlagd utefter våra öppettider. Arbetet förläggs på Hemfrids huvudkontor på Södermalm, Stockholm.
Ansökan
Har du kommit såhär långt? Då kanske denna tjänst låter som något för dig? Välkommen att skicka in din ansökan via vårt ansökningsformulär nedan. Vi tillämpar löpande tillsättning och önskar tillsätta tjänsten så snart vi har möjlighet.
För att kunna göra en så rättvis och objektiv bedömning som möjligt använder vi oss av urvalstester i denna rekrytering. Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Jessica Magnusson, HR-specialist: jessica.magnusson@hemfrid.se.
Om Hemfrid
Hemfrid startades 1996 av Monica Lindstedt. Sedan dess har vi varit en pionjär på marknaden och idag är vi över 2 200 medarbetare som hjälper våra kunder att göra livet enklare. Vi underlättar vardagen med tjänster som städning, trädgårdshjälp, flytt, enklare hantverk, återvinning och mycket annat. Hemfrid är också en viktig samhällsaktör och integrationsmotor då många av våra anställda får sitt första jobb i Sverige hos oss. Läs gärna mer på vår karriärsida: www.hemfrid.se/karriar (http://www.hemfrid.se/karriar).
Välkommen till Hemfrid!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Nilsson
Sofia Källkvist
Sofia Källkvist
+46 855591523
Rebecca Olofsson
Familjeservice
Anne johansson
Rekrytering Hemfrid
Jessica Magnusson
+46840912650