Kundtjänstmedarbetare till Hr Björkmans Entrémattor

Kundtjänstmedarbetare till Hr Björkmans Entrémattor

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att tillhöra ett mindre team och arbeta med olika arbetsuppgifter inom service och administration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att;
ta emot och behandla kundärenden via telefon och mail
registrera avtal och hantera avtalsförändringar 
göra beställningar av logomattor
serva chaufförer och säljare med avtalsinformation via telefon och mail 
bemanna företagets växeltelefon och reception
posthantering

Tjänsten innebär mycket kontakter, både internt och externt, och det är viktigt att du trivs i en serviceorienterad roll där du hanterar olika processer och uppgifter parallellt. Då rollen även innebär administrativa uppgifter är det även viktig att du både uppskattar och har en fallenhet för administration. 
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiderna är 08.00-16.30, måndag till fredag. 

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service, kundkontakter och administration och som trivs i en bred och självständig roll med eget ansvar. 

Du är en serviceperson ut i fingerspetsarna, som ser vad som behövs göras och som är självgående, flexibel och lyhörd för var du kan vara behjälplig, så väl internt som mot kunder. Tidigare kollegor och kunder skulle beskriva dig som lösningsorienterad, kommunikativ, glad och positiv. 

Då rollen innebär att du kommer att arbeta med olika arbetsuppgifter är det även viktigt att du är strukturerad och har en god förståelse för processer och ett sinne för logistik. Du är stresstålig och kan hantera parallella uppgifter samt prioritera din tid och ditt arbete. Du är effektiv och noggrann och mån om att leverera både snabbt och med kvalitet.  

Din datorvana är god och du har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem, exempelvis Visma administration eller Lime. Tjänsten kräver även goda språkkunskaper i svenska och engelska, i tal som skrift, då kunder och leverantörer finns både i Sverige och i utlandet.

Vi erbjuder dig
På Hr Björkmans Entrémattor kommer du att arbeta i ett tryggt, väletablerat och framgångsrikt företag i tillväxt och med starkt miljöfokus. Du kommer att tillhöra ett starkt team med trevliga, hjälpsamma och positiva kollegor. I tjänsten ingår tjänstepension, försäkringspaket och friskvårdsbidrag.

Ansök
I den här rekryteringen har Hr Björkmans Entrémattor valt att samarbeta med JKS Sverige. Sök gärna tjänsten redan idag, med registrerat CV på www.jksgroup.se, då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Frida Borg, på telefonnummer 0709-68 30 19, vid frågor om tjänsten.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


19 november 2024

Sales Operations Staff  / experienced CSR +

Sales Operations Staff / experienced CSR +

18 november 2024

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024