OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HSB Götas Kund- och Medlemscenter - KMC - är en fullserviceavdelning med funktioner som reception, växeltelefoni, beställningsservice, felanmälan, internservice, kund- och medlemsrådgivning och är en del av vår Marknads- & Medlemsavdelning.
Vi söker nu efter vår nästa kollega som brinner för service och kommunikation! I vårt KMC blir du en del av ett härligt gäng som tillsammans ansvarar för att skapa den bästa servicen för våra medlemmar, kunder, hyresgäster och medarbetare!
Om tjänsten
Du kommer ingå i ett team på 6 personer som sitter placerade i Jönköping och Borås. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att hjälpa våra kunder/ medlemmar i frågor kring medlemskap och bosparande samt växeltelefoni. I rollen ingår också en hel del andra administrativa arbetsuppgifter så som post- och nyckelhantering samt internservice för våra medarbetare inom HSB Göta. Rollen kan också komma att innebära visst kommunikationsarbete, det kan tillexempel handla om att publicera texter och bilder på vårt intranät. Att vara medarbetare i KMC är med andra ord en omväxlande roll med mycket kontakter både internt och externt.
Din profil
Vi letar efter dig som är motiverad och engagerad samt har hög servicekänsla. Du är flexibel och tydlig i ditt arbetssätt. Du har relevant eftergymnasial utbildning och tidigare erfarenhet av kundbemötande och kommunikativt arbete. Vi jobbar tätt ihop i teamet, så god samarbetsförmåga är en förutsättning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och har lätt för att uttrycka dig.
Vi är just nu uppe i en spännande digitaliseringsresa som innebär att vi tillsammans med våra kunder och medlemmar övergår till ett allt mer digitaliserat arbetssätt. KMC är en del i denna resa och är superusers och stöd/ support i vissa av dessa system. Vi ser därför att god datorvana och ett intresse för det digitala är nödvändigt för att lyckas och trivas i denna roll.
Vi erbjuder
Vi erbjuder ett utvecklade arbete i en medlemsägd organisation där våra kärnvärderingar Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan (ETHOS) är en levande värdegrund som vår arbetsmiljö präglas av. HSB är en organisation med bred kompetens och där det finns goda förutsättningar till personlig utveckling. Möjligheterna finns hos oss på HSB!
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Placeringsort är Jönköping. Startdatum kommer vi överens om.
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan senast 9 oktober. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande, så vänta inte med din ansökan!
Har du frågor om tjänsten, kontakta Camilla Gustafsson, Driftledare KMC 010-4423789, camilla.gustafsson@hsb.se
Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Johanna Holm, HR-specialist 010-4423788, johanna.holm@hsb.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Rofors
Joakim Axelsson
Magnus Gustafsson
Björn Pettersson
Per-Anders Olsson
Lise-Lei Hugosson
Lise-Leo
Kari Svedevall
Sophie Karlsson