OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet inom administration och/eller kundservice? Nu söker ID06 sin nya kundservicehandläggare till sitt kontor i centrala Jönköping!
Om tjänsten
Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att bemöta kunder via telefon och mail. Detta innebär att du kommer besvara kundförfrågningar och sköta administrativa uppgifter. Tjänsten är ett vikariat som bör tillsättas inom november och pågå i minst nio månader. Arbetstiden är förlagd dagtid, måndag-fredag kl 07:30-16:30.
Om dig
Du som är social, positiv och serviceminded kommer ha en god grund att stå på. Är du dessutom flexibel och ansvarstagande, samt har ett logiskt tankesätt kommer du att trivas utmärkt med arbetsuppgifterna. Du har en god administrativ förmåga och lätt för att lära dig olika program. Din vana vid professionellt kundbemötande kommer att bidra till nöjda kunder!
Viktigt för tjänsten:
• Du behärskar både svenska och engelska, framför allt i samtal
• Du behöver ha en vana vid att arbeta med officeprogrammen
Meriterande men inte ett krav för tjänsten:
• Erfarenhet av en formell roll som teamledare/chef
• Erfarenhet av affärssystem
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande varpå tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än annonseringstid.
Om ID06
ID06 lanserades av Sveriges Byggindustrier år 2006 för att främja sund konkurrens och säkra arbetsplatser i byggbranschen. Det är ett system för att lätt kunna identifiera personer på arbetsplatsen och koppla varje person till en arbetsgivare. ID06 har flera användningsområden såsom närvaroregistrering i elektronisk personalliggare, digitalisering av utbildningsbevis, företagskontroll och inpasserings- och låsfunktioner.
ID06-kortet används idag inom en mängd olika branscher, främst inom bygg-, städ- och transportbranschen. Kortet bidrar till en ökad säkerhet på arbetsplatserna och en sund konkurrens.
Om Adecco
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, William Maklin: william.maklin@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147