OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ny Kollega skapar nya möjligheter och växtkraft mellan människor och företag främst inom Öresundsregionen men även i Göteborg och Stockholm. Vi levererar kundanpassade tjänster inom: Rekrytering - Search - Personaluthyrning - Interim. Vi är medlem i Kompetensföretagen. Läs mer om oss på vår hemsida nykollega.se eller följ oss på LinkedIn och Facebook.
.
Vi söker nu en flexibel och allround Kundtjänstmedarbetare till ett längre uthyrningsuppdrag ute hos vår kund i Landskrona.
Arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter inom kundsupport och administration. I stora drag handlar arbetsuppgifterna om att kunna utföra följande:
* Kundservice: Daglig orderhantering - mottagning av order, inmatning i affärssystem, godkännande av produktion och bekräftelse till kund. Ingår även avhjälpande av leveranssituationer som dyker upp.
* Säljsupport: Viss support till Area Sales Manager (2 stycken) och support till Sales & Technical Manager, ofta sammanställning av olika typer av säljdata, t ex leveransprecision.
* C-kundansvar: Ansvar för mindre kunder som endast beställer sporadiskt och ofta mindre volymer. Dessa kunder behöver oftast endast kontaktas (mail/telefon) i samband med order och behöver aldrig besökas.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder ett omväxlande arbete inom en viktig del av kundens verksamhet. Vår uppdragsgivare är ett stabilt och framgångsrikt företag i Landskrona som är del inom en större internationellkoncern.
För rätt person finns goda möjligheter till en fortsatt anställning hos kundföretaget efter avslutad uthyrningsperiod.
För att passa in hos oss krävs att du:
-Är en naturlig och glad person som ser utmaningar istället för problem.
-Vill utvecklas och söker ständigt nya kunskaper.
-Är flexibel och allround som person.
-Har tidigare vana och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
-Trivs med att använda telefon som arbetsverktyg.
-Har god datavana (Office programen).
-Har god vana och kunskap i användatet av affärssystem.
-Behärskar svenska samt engelska språket i tal och skrift.
-Är bosatt i närområdet.
Arbetsort & arbetstider
Arbetet sker på kundens huvudkontor och produktionsanläggning i Landskrona. Arbetstider är dagtid måndag till fredag. Vi tillämpar gällande kollektivavtal.
Tillträde
Uppdraget påbörjas under vecka 33. Intervjuer kommer att ske under vecka 32.
Ansökan
Ansök snarast då vi tillämpar löpande urval till den här tjänsten. Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Johan Spjuth på 0733- 67 06 60.
Välkommen med din ansökan!