OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IP i Sverige AB är ett ungt och dynamiskt företag som upplever en snabb tillväxt. På bara tre år har vi hjälpt över 50 000 kunder över hela Sverige, och vi är bara i början av vår resa. Nu söker vi en stjärna inom kundservice!
Om du har stor energi och en genuin vilja att ha nöjda kunder kan du vara vår nya kollega.
Är du driven, nyfiken och social? På IP i Sverige får du möjlighet att göra skillnad i ett socialt team som präglas av gemenskap och hög energi!
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ta emot kundförfrågningar via telefon och e-post
Hantera och lösa olika kundfrågor
Leverera en utmärkt serviceupplevelse
Vi förväntar oss att du som söker:
Har tidigare erfarenhet av kundservice eller kundsupport i någon form
Drivs av att hjälpa kunder med hög servicekvalitet och en positiv inställning
Har utmärkta kommunikationsfärdigheter och är flytande i både svenska och engelska (kunskap i andra språk är alltid en fördel!)
Känner dig bekväm med att använda telefonen som ditt huvudsakliga arbetsverktyg
Du är en initiativrik, noggrann och ansvarsfull lagspelare som motiveras av att göra skillnad och hitta de bästa lösningarna tillsammans med kollegorna. Du är villig att gå den extra milen för att erbjuda en enastående service. I en dynamisk miljö är du kreativ, sätter kunden i första rummet och ser möjligheter än hinder.
För dig är det naturligt att vara positiv och ambitiös. Du vill utvecklas och lära dig mer samt dela med dig av dina kunskaper till dina kollegor.
Vi erbjuder dig möjligheten att vara en del av en expansiv fas i vår resa och mycket personlig utveckling. Om du känner igen dig i beskrivningen ovan, skicka in din ansökan så snart som möjligt! Ansökningarna är öppna kontinuerligt.