OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qonsulta söker för kunds räkning flera kundtjänstmedarbetare i Stockholmsregionen. Företaget är branschledande i Norden i sitt område och är i ett expansivt skede och söker nu förstärkning till sin kundtjänstavdelning.
Är du en tekniskt lagd och en positiv person som tycker om att hjälpa människor och förstår vikten av ett professionellt kundbemötande, tveka inte att höra av dig till oss.
I rollen som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du är lyhörd, serviceminded och har viljan att göra ditt yttersta för att kunna hjälpa företaget att skapa långsiktiga, bestående kundrelationer.
I takt med att konkurrensen växer blir det lättare att byta leverantör, det räcker inte bara med en bra produkt längre. Därför söker vi nu kundtjänstmedarbetare som förstår betydelsen av att kunna fånga hela kundupplevelsen.
Rollen kräver att du ska kunna orientera företagets interna och externa kunder i olika sammanhang som rör teknisk rådgivning, varför det är meriterande om du har en teknisk bakgrund.
Att jobba med kundtjänst på ett större företag kan både vara stressigt och utmanade men framförallt utvecklande. I den här rollen ska du kunna bemöta olika personligheter och ha de egenskaper som krävs för att på ett pedagogiskt sätt kunna vägleda och rekommendera rätt lösning för kunden.
Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande.
Placering: Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Kompetenser
Meriterande
Telefonvana, social kompetens
Kontakt
Maila oss dina uppgifter till Jobb@qonsulta.se så tar vi kontakt med dig eller gå in på www.qonsulta.se för att se fler lediga tjänster.