Kundtjänstmedarbetare till Jehander på Liljeholmskajen i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Jehander söker nu en kundtjänstmedarbetare på heltid till sitt kontor beläget på Liljeholmskajen. Du kommer att bli anställd utav Arena Personal men arbeta som konsult hos vår kund Jehander. Tjänsten startar snarast och pågår tillsvidare.
I ditt arbete som kundtjänstmedarbetare kommer du att ge service i världsklass till alla kunder som ringer och mejlar in!

Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl 06.00-15.00 alternativt mellan kl 07.00-16.00 med 1 timmes lunch samt fikaraster.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå utav följande:

• Uppdatera och underhålla CRM-systemet (Super Office)
• Supportera vid anbudslämnande, uppföljning och avslut
• Ordermottagning och utvägning
• Leverans-/ transportplanering
• Kreditprövning av kunder och upplägg i systemet av nya kunder
• Samverka med andra funktioner inom koncernen
• Sammanställa och rapportera statistik
• Säkerställa goda relationer i hela värdekedjan och affärsmässiga kundrelationer
• Reklamationshantering och rådgivning gentemot kunder
• Utifrån givna riktlinjer säkerställa att kund erhåller rätt produkt kvalitet i rätt tid, pris och plats


Din profil
Du har erfarenhet från liknande arbete inom logistik, ordermottagning, erfarenhet av transportplanering eller annat likvärdigt arbete är meriterande. Branscherfarenhet, flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Du är positiv och serviceminded till sättet och har lätt för att lära. Du är analytiskt lagd och visar engagemang för arbetet. Vi ser gärna manliga sökanden för att skapa en jämnare fördelning i arbetsgruppen.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Sand & Grus AB Jehander är en av de ledande leverantörerna av berg- och grusmaterial till byggindustrin. Vi producerar, säljer och distribuerar även sand- och jordprodukter. Även privatpersoner köper våra produkter till villa, trädgård och fritidshus.
Sand & Grus AB Jehander ingår i HeidelbergCement-koncernen, global marknadsledare inom produktområdet ballast och en betydande aktör inom cement, betong och andra relaterade verksamheter. Detta gör HeidelbergCement till en av världens största byggmaterialproducenter. Koncernen har cirka 60 000 medarbetare i fler än 55 länder.



Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 29 november 2017

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024